کلاهبردار ۲۵ میلیاردی در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با مانورهای متقلبانه از ۵ نفربالغ بر ۲۵ میلیارد ریال دریافت کرده و متواری شده بود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی توان‌نگار، حسین تُرکیان گفت: در پی شکایت ۵ نفر از شهروندان مبنی براینکه فردی با مانورهای متقلبانه تحت پوشش فعالیت اقتصادی آنها را اغفال کرده و پس از دریافت سکه، طلاجات و ارز از شکات متواری شده است موضوع را در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات تخصصی از شاکیان دریافتند متهم طلاجات، سکه و ارز که ارزش آنها بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال بود را از آنان دریافت کرده تا هر ماه به آنان سود سرمایه گذاری در فعالیت اقتصادی که او انجام می‌دهد را پرداخت کند اما به محض دریافت وجوه ناپدید شده و هیچ اثری از وی در درست نیست.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در این زمینه اقدامات پلیسی صورت گرفته و در نهایت با اشرافیت و هوشمندی بالای کارآگاهان متهم هنگام مراجعه به یکی از ادارات شناسایی و دستگیر شد.
این مقام انتظامی گفت: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود اما در ادامه پس از مواجه شدن بادلائل ومدارک ارائه شده صراحتاً به بزه ارتکابی اعتراف کرد که در این رابطه پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *