ارائه تخفیف تا سقف ۶۰ درصد در بازارهای کوثر شهرداری در آستانه شب یلدا

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: در آستانه شب یلدا، در همه بازارهای کوثر شهر اصفهان اقلام مورد نیاز مردم در این شب و ۲۳ قلم کالای دیگر از تخفیف ۸ تا ۶۰ درصدی در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی توان نگار به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، امیرحسین ماه آورپور با اشاره به اینکه سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان برای رفاه حال مردم طرح تخفیف ویژه شب یلدا را در دستور کار دارد، اظهار کرد: این طرح که «فروش ویژه شب یلدا» نام دارد، از تاریخ ۲۸ آذر تا ۲ دیماه در همه بازارهای کوثر شهر اصفهان اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه تخفیف های ویژه شب یلدا از ۸ تا ۶۰ درصد خواهد بود، گفت: در این طرح بسیاری از کالاها و اقلام مورد نیاز مردم مانند گوشت، میوه ها و اقلام شب یلدا مانند هندوانه و آجیل و ۲۳ کالای دیگر گنجانده شده است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان بیان کرد: همچنین گوشت گرم بره از ۲۹ آذر تا اول دیماه با قیمت ۱۰۱ هزار و ۹۰۰ تومان، هندوانه زیر قیمت میدان میوه و تره بار از ۲۹ آذر تا دوم دیماه، پرتقال، شلغم و لبو به قیمت میدان میوه و تره بار و آجیل با نرخ مناسب به فروش خواهد رسید.

وی افزود: همچنین شهروندان می توانند به صورت غیرحضوری و با ثبت سفارشات خود در سایت kowsar.market اقلام مورد نیاز خود را درب منزل تحویل بگیرند.

 

بهمن توکلی فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *