جوان ناشنوایی که جان پیرمرد را نجات داد + فیلم

از خودگذشتگی جوان کم شنوا جان پیرمرد اصفهانی را نجات داد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی توان‌نگار، به نقل از رکنا، کلیپ ۸ ثانیه ای سوختن یک پراید در اصفهان در فضای مجازی دست به دست می شود. خودرو پراید در جریان یک تصادف دچار آتش سوزی شده و راننده میانسال در خودرو محبوس شده بود.
همان موقع جوانی کم شنوا که در تصادف خودرویش آسیب دیده بود، به دل آتش زد تا پیرمرد را نجات دهد و شاید اگر فداکاری این پسر جوان نبود حالا راننده پراید جان خود را از دست داده بود.
مادر رامین در گفتگو با رکنا جزئیات این تصادف را اینطور شرح داد: پنجشنبه ساعت ۷ صبح پسرم در حال رانندگی بود که یک تاکسی برای سوار کردن مسافر روی ترمز زد. همین باعث شد خودرو پراید که پشت سر این تاکسی بود ترمز کرده و یکدفعه ماشین پسرم با پراید برخورد کرد. پسرم من کم شنواست اما چون از سمعک استفاده می کند صدای نشتی گاز را شنیده بود و سریع از ماشین پیاده شد تا به راننده خودرو پراید کمک کند. اما در کنار راننده قفل شده بود. رامین به سرعت از پشت ماشین دویده بود تا در کنار کمک راننده را باز کند که همان موقع خودرو آتش گرفته بود. پسرم راننده را که یک آقای حدودا ۷۰ ساله بود را از در سمت شاگرد پیاده کرد اما هر ۲ دچار سوختگی شدند.
دست و صورت رامین ۲۵ ساله دچار سوختگی شده اما حال عمومی او و راننده پراید خوب است.
وی در پایان گفت: پسرم شجاعت داشت که دست به این کار زد و از اینکه جان پیرمرد را نجات داد خوشحالم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *