پذیرایی فرهنگی از شهروندان در موکب‎ های «هنرمردان»

ویژه‌برنامه «هنرمردان» در ایام شهادت حضرت زهرا(س) و همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از ۱۲ تا ۱۶ دی ماه به شهروندان خدمت فرهنگی و هنری ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی توان‌نگار، معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با بیان این خبر گفت: برنامه «هنرمردان» با هدف تعظیم شعائر در عرصه‌های مختلف با موضوعات مربوط به شهادت حضرت زهرا(س) و زندگی و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خدمت فرهنگی و هنری به شهروندان ارائه می‌دهد.

سعید امامی اظهار داشت: هنرمردان قرار است در کنار کار ارزشمند پذیرایی از مردم در سایر موکب‌های ایام عزاداری، نوع جدیدی از خدمت را ترویج دهد و در موکب‌های این برنامه پذیرایی فرهنگی به مردم ارائه شود.

وی در تشریح فعالیت این موکب‌ها افزود: در این موکب‌ها فیلم‌های جشنواره فیلم عمار با همکاری دفتر تخصصی سینما وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در مورد مقاومت و ایثار، حضرت زهرا(س) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هر شب به صورت تکرارشونده اکران می‌شود.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: در تالار هنر فراخوانی برای اجرای تئاتر درباره حاج قاسم سلیمانی و حضرت زهرا(س) اعلام شد که ۶ اثر برگزیده آن فراخوان در همین موکب‌ها به صورت تکرارشونده اجرا خواهد شد.
امامی گفت: گروه‌های سرود برجسته شهر اصفهان نیز در این موکب‌ها هر شب به اجرای برنامه می‌پردازند. همچنین هنرمندان حوزه خط و نقاشی در موکب‌ها اثر هنری خلق می‌کنند و مردم می‌توانند هنرآفرینی آنها را از نزدیک ببینند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه هنرمردان توسط معاونت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با مشارکت معاونت فرهنگی هنری این سازمان و دفاتر تخصصی سینما، هنرهای نمایشی، موسیقی و سرود و تجسمی برنامه ریزی شده است.
گفتنی است؛ برنامه هنرمردان در ایام شهادت حضرت زهرا(س) و همزمان با سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از ۱۲ تا ۱۶ دی ماه هر شب از ساعت ۱۸ تا ۲۳ در میدان امام حسین(ع) اجرا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *