گپی با فوتبالیست نوجوان سپاهان

متین طغرایـی متولد ۱۶ خرداد سـال ۱۳۸۶ درشـهر اصفهان است، از۹ سالگی عشـق به فوتبـال پاهـای کوچکـش را با توپ آشـنا کرد و نخستین باشـگاهی که در آن توانسـت رویـای کودکـی خـود را جامه عمل بپوشـاند ”باشـگاه آکادمیک ورزشـی فولاد شـهر ”بود.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی توان‌نگار، او ۱۶۲ سانت قد و با وزن ۴۵ کیلو امروز در پُسـت دفاع راسـت در باشـگاه سپاهان نوین بـازی مـی کند، خوشـحال اسـت که افتخار شـاگردی در کلاس اساتیدی همچون احسـان مرادی، رسـول نصر، مجید اکبری و سـعید کیانی را دارد.
وی در کارنامـه بازی هـای خود، حضور در تیم هایی همچون آکادمی سـپاهان، یاران واحدفولادشـهر و سـپاهان نوین را دارد. از او دربـاره مشـوق هایـش می‌پرسـم، با لبخندی کـه روی صورتـش نقش بست می‌گوید: پدرم، مادرم و برادرم.

از افتخـارات ایـن جـوان ورزشـکار و با اخلاق می‌تـوان بـه کسـب مقـام اول در فسـتیوال تیران، کسـب عنـوان بهتریـن بازیکن در همایش همنام باشـگاه سپاهان در تابسـتان ۹۷ وکسـب مقـام اول و دوم پیاپـی در مسـابقات لنجـان اشـاره کرد.
ایـن جـوان ورزشـکار الگـوی فوتبالـی خود را وُریـا غفـوری و آرنولـد می‌دانـد.
از هـدف و آرزوهایش می پرسـم هدف وآرزوی فوتبالی او بازی کردن در بالاترین سـطح های فوتبالی و تیم ملی اسـت و باشـگاه مـورد علاقـه اش سـپاهان و منچسـترسـیتی، دوسـت دارد پیراهـن شماره پیراهن ۲ را در مسابقات بر تن کند.

متیـن طغرایـی در پایان سـخنان خود از زحمـات مربیـان و خانـواده و اطرافیـان تشـکر می‌کند و میگویـد: تشـکر ویژه ای از عزیزانـی دارم که با انتقاد سـازنده شـان باعـث قوی تر شـدن من در مسـیر بـازی هـا و علاقه من شـدند و امیـدوارم بتوانـم روزی بـا کسـب افتخـارات ورزشـی بـرای هوادران،مربیان و خانـواده ام گوشـه ایـی از زحمات شـان را جبـران کنـم.
ما هـم بـرای این جـوان بـا اخلاق و پر تلاش آرزوی موفقیت و سلامتی روز افزون را از درگاه پـروردگار مهربان داریم.
فاطمه طایی-سمیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *