رمانی عاشقانه از زندگی یک معلول به دست کتاب‌خوان‌ها رسید

فاطمه محمد شریفی در رمان “پرواز در قفس” تصویر زندگی افرادی را پیش چشم مخاطب می‌گذارد که با تمام وجود آن‌ها را درک کرده است.
به گزارش پایگاه خبری فرهنگی توان‌نگار، رمان عاشقانه “پرواز در قفس” نوشته فاطمه محمد شریفی با نگاهی به زندگی افراد کم‌توان و زندگی با معلولیت به همت انتشارات کتاب جمکران منتشر شد.

فاطمه محمد شریفی، نویسنده این کتاب هنرمندی تواناست که آثار نقاشی زیادی خلق کرده و نمایشگاه‌های زیادی از آثارش برپا شده است؛ او بانویی توانمند است که با وجود ناتوانی جسمی و معلولیت، یکی از موفق‌ترین هنرمندان کشور به شمار می‌رود.

او در کتاب “پرواز در قفس” تصویر زندگی افرادی را پیش چشم مخاطب می‌گذارد که با تمام وجود آن‌ها را درک کرده است. درس‌ها و تجربه‌هایی که برای عموم مردم و همچنین افراد دارای معلولیت نیاز است که بدانند و با آن‌ها آشنا شوند.

محمد شریفی با روایتی عاشقانه نشان می‌دهد که علیرغم وجود برخی معلولیت‌ها، این افراد می‌توانند در زندگی خود موفقیت‌های بی‌شماری کسب کنند و هیچ مانعی جلوی پیشرفت‌شان را نمی‌گیرد.

این رمان عاشقانه که با قلمی جذاب و روان به نگارش درآمده توسط انتشارات کتاب جمکران چاپ و با قیمت ۳۰ هزارتومان روانه بازار نشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *