درخواست سرمربی ذوب‌آهن از رئیسی برای مبارزه با فساد در فوتبال

  • کد خبر: 4503
  • /
  • 29 بهمن 1400 - ۲۰:۰۹
  • /
  • ورزشی

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: از رئیس جمهور محترم درخواست دارم که به فساد ورود کنند، هر جایی پول زیاد باشد فساد هست و در فوتبال پول زیادی است، ما مربیان سالم در این میان آسیب می‌بینیم.
به گزارش پایگاه خبری فرهنگی توان‌نگار، مهدی تارتار عصر جمعه در نشست خبری بعد از شکست برابر پیکان، اظهار کرد: با اتفاقاتی که در بازی افتاد حضور در کنفرانس برایم خیلی سخت شد واقعاً نمی‌دانم در این شرایط چه چیزی باید بگویم.
وی افزود: دوست داشتم به جای من غلامی داور بازی در این کنفرانس حاضر می‌شد و می‌گفت چرا این اتفاقات رخ داد، درست در زمانی که سوار بازی بودیم داور پنالتی ما را نگرفت هیچ، کارت بی مورد نیز به بازیکن ما داد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: امیدواریم دستگاه‌های نظارتی به این امر ورود کنند و بررسی کنند، من آبرویم را ذره ذره جمع کردم و قرار نیست با یک سوت به باد بدهم، در این بازی خیلی شائبه ایجاد شد.
وی اضافه کرد: باید در مورد این سوت‌ها توضیح داده شود، مگر ما کار نمی‌کنیم، چرا با ما اینطور می‌کنید، مگر پرسنل ذوب آهن زحمت نمی‌کشند، من به پیکان تبریک می‌گویم اما منتظر پاسخ کمیته داوران هستم.
تارتار ابراز کرد: از زمانی که ۱۰ نفره شدیم طبیعی بود که در ضد حملات دچار مشکل شویم، امیدوارم این اشتباهات عمدی نباشد، اگر عمدی باشد مثل همه داوران که به ما جفا کردند.
وی تاکید کرد: از رئیس جمهور محترم درخواست دارم که به فساد ورود کنند، هر جایی پول زیاد باشد فساد هست و در فوتبال پول زیادی است، ما مربیان سالم در این میان آسیب می‌بینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *