ایثار شیمیدر قم نایب‌قهرمان بسکتبال با ویلچر ایران شد

  • کد خبر: 4553
  • /
  • 8 اسفند 1400 - ۰۹:۲۸
  • /
  • ورزشی

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم با ایستادن در جایگاه دوم به مقام نایب‌قهرمانی فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان ایران دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی توان‌نگار، تیم ایثار شیمیدر قم در سومین و آخرین مسابقه خود از مرحله نهایی فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان ایران شنبه هفتم اسفند ماه در سالن شهدای بهزیستی قم به مصاف تیم آویژه صنعت پارسا مشهد رفت و در پایان با نتیجه ۸۷ بر ۴۴ حریف خود را شکست داد.

تیم ایثار شیمیدر قم که در دیدارهای قبل خود از مرحله نهایی برابر مخابرات اصفهان به برتری رسید و نتیجه را به تیم شهروند آمل واگذار کرده بود، با این نتیجه پنج امتیازی شد و بعد از شهروند آمل مقام نایب‌قهرمان فصل ۱۴۰۰ بازی‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران را از آن خود کرد.

از جمع هشت تیم حاضر در فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان ایران، تیم‌های ایثار شیمیدر قم، آویژه صنعت پارسا مشهد، شهروند آمل و مخابرات اصفهان مجوز حضور در مرحله نهایی را کسب کرده بودند و رقابت این چهار تیم برای کسب مقام قهرمانی ۵ تا ۷ اسفند در سالن شهدای بهزیستی قم به انجام رسید.

تیم ایثار شیمیدر قم با مدیرعاملی علی خوشرفتار، مدیریت یحیی ابطحی و سرمربیگری عباس خاکی در حالی عنوان نایب‌قهرمانی فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر را از آن خود کرد که در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ قهرمان این مسابقات شده بود و مقام نایب‌قهرمانی سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ را نیز در کارنامه داشت.

پرونده سه روز رقابت چهار تیم حاضر در مرحله نهایی فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان ایران با قهرمانی شهروند آمل، نایب‌قهرمانی ایثار شیمیدر قم، رتبه سومی آویژه صنعت پارسا مشهد و مقام چهارمی مخابرات اصفهان بسته شد تا منتخب این لیگ آماده حضور در مسابقات ۲۰۲۳ قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و همچنین بازی‌های پاراآسیایی هانژو چین شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *