راه‌اندازی سامانه سوت‌زنی شهرداری در آینده‌ای نزدیک 

 

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی توان نگار به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، «احمدرضا مصور» گفت: در حال حاضر از سامانه شورای اسلامی شهر برای سوت زنی استفاده می‌شود و سامانه شهرداری نیز آماده شده است و به‌زودی از آن رونمایی می‌شود.

او ادامه داد: هدف اصلی برای ایجاد سامانه سوت‌زنی، ایجاد یک ‌راه ارتباطی امن و مطمئن برای اطلاع از سوءجریان‌ها و فسادهای اداری در بدنه مدیریت شهری است و این سامانه به‌صورت ساده برای عموم شهروندان در دسترس است.

رئیس‌کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: اطلاعاتی که توسط شهروندان به این سامانه گزارش شده به نهادهای مربوطه در شهرداری منتقل می‌شود و شورای اسلامی شهر صحت آن را پیگیری می‌کند.

به گفته وی، تبلیغات عمومی برای اطلاع‌رسانی به شهروندان درخصوص ایجاد این سامانه در آینده‌ای نه‌چندان دور به صورت وسیع‌تر در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

مصور با اشاره به موضوعاتی که تاکنون در سامانه سوت‌زنی شورای شهر ثبت شده است، گفت: بخش عمده‌ای از موضوعات ثبت شده در این سامانه مربوط به مباحث عمومی است و تنها یک تا دو مورد مربوط به عملکرد اشتباه یا مباحثی بوده که ممکن است منجر به سوءجریان اداری و مالی شود.

او خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح دیوار بی‌اعتمادی که ممکن است بین بخشی از جامعه و شهرداری به وجود آمده باشد، نسبت به قبل کوتاه‌تر می‌شود. علاوه بر این امکان نظارت همگانی بر عملکرد مدیریت شهری ایجاد شده و فرصت تخلف و سوءاستفاده نیز از بین می‌رود.

 

بهمن توکلی فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *