نشست مشترک شورای اسلامی شهر نجف آباد با فرمانده انتظامی شهرستان

 

توان نگار – بهمن توکلی فرد|  به گزارش رسیده از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد اسماعیل آخوندی سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف آباد گفت: جلسه‌ علنی شورای اسلامی شهر نجف آباد در روز ۱۷ اردیبهشت با حضور اعضا و میهمانان سرهنگ گوهری فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد و همراهان و امین ایوبی معاون خدمات شهری، علی بابایی مدیر حراست، علیرضا خاکسار مدیر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد تشکیل شد.

آخوندی ادامه داد: در ابتدای این نشست که با هماهنگی کمیسیون فرهنگی شورا شکل گرفته بوده، قربانعلی مومنی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن خوش آمد گویی به حاضران از اعضای شورا خواست تا نقطه نظرات خود را در مورد مشکلات پارک‌ ها بیان کنند.

وی افزود: موضوعاتی نظیر عدم رعایت شئونات اسلامی، نا امنی در پارک‌ها، نزاع‌های دسته جمعی، سگ گردانی ایجاد آلودگی صوتی برای همسایگان پارک‌ها از جمله موضوعاتی بود که توسط اعضای شورا بیان شد.

آخوندی گفت: معضلات دیگری همچون وجود تکدی گران در سطح شهر، رفتار های هنجار شکن توسط برخی موتور سیکلت سواران، پدیده دود کردن اسفند در برخی چهار راهها از دیگر مسائلی بود که به آن اشاره شد.

در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان در مورد هر یک از موارد توضیحاتی را ارائه کرد. همچنین معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد ضرورت ایجاد یک نمایشگاه دائمی برای ارائه آموزش های لازم به شهروندان را مطرح نمود. که مقرر شد برخی از معضلات با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی مرتفع گردد.

آخوندی در پایان گفت: بعد از اتمام این نشست مشترک کمسیون های فنی و بودجه تشکیل و تعدادی از لوایح ارسالی از طرف شهرداری تصویب شد.

تعدادی از لوایح نیز نیاز به توضیح داشت که مقرر گردید معاونت های مربوطه در جلسه آتی حضور یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *