مجموعه کتاب ۱۰ جلدی «آقای بهشتی» رونمایی شد

توان‌نگار-فاطمه طایی| همزمان با هفتم تیرماه، سالروز شهادت دکتر بهشتی، مجموعه ده جلدی «آقای بهشتی» رونمایی شد.

مسئول انتشارات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: آئین رونمایی از مجموعه ده جلدی آقای بهشتی (ره) به همت مرکز تخصصی انتشارات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با همکاری خانه فرهنگ شهید بهشتی(ره) اصفهان و اداره فرهنگی منطقه یک شهرداری اصفهان همزمان با هفتم تیرماه، سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران او برگزار شد.

مظاهر مهرابی افزود: این مجموعه شامل عناوین ادب آقای بهشتی، اقتدار آقای بهشتی، اندیشه آقای بهشتی، بردباری آقای بهشتی، خلوص آقای بهشتی، سادگی آقای بهشتی، معنویت آقای بهشتی، عدالت آقای بهشتی، مدیریت آقای بهشتی و نظم آقای بهشتی است که در مجموع در حدود ۴۸۰ صفحه در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه گردآوری و تحقیق این مجموعه آثار برعهده «حسین حمیدی» بوده است، اظهار کرد: نویسنده در این مجموعه علاوه بر گردآوری اطلاعات، از عکس‌های قدیمی بخش‌های مختلف زندگی شهید دکتر بهشتی نیز استفاده کرده است.

به گفته مهرابی کتاب‌ها با بیان خاطراتی از شهید بهشتی از زبان برخی اعضای خانواده، نزدیکان و آشنایان همراه است.

وی انتقال آموزه‌های معرفتی، آشنایی نسل جدید با ویژگی‌های شخصیتی و سیره این شخصیت تاریخی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر را از اهداف تدوین و رونمایی این مجموعه دانست و تصریح کرد: این مجموعه شرح حال صفات بارز و ویژگی‌های اخلاقی یکی از شهدای شاخص انقلاب اسلامی است که سید شهیدان انقلاب لقب یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *