دومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی ها در اصفهان برگزار شد

 

توان نگار_فاطمه طایی| جشن ملی روابط عمومی و اختتامیه دومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی های کشور روز گذشته در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سالن ابن سینا برگزار شد.

در این سمینار پروفسور جان ویلیام جنیلو رئیس دانشکده علوم اجتماعی لیبرال بنگلادش بر نقش روابط عمومی در افزایش اعتماد عمومی جامعه تاکید کرد و افزود: آنچه که در در رسانه های برخی کشور ها شاهد آن هستیم نبوده واحد روابط عمومی در قسمت خود هستند و به همین خاطر باید روابط عمومی رسانه ها تقویت و توسعه پیدا کنند تا شاهد اعتماد هرچه بیشتر مردم به رسانه های آن کشور باشیم.

عباس تقی پور دبیر ستاد بزرگداشت روابط عمومی کشور هم در این همایش گفت: با توجه به مشکلات کشور در زمینه های مختلف شرایط برای حضور گسترده روابط عمومی ها برای رفع مشکلات وجود دارد.

همچنین سید غلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای هفته ارتباطات و روابط عمومی کشور بر استفاده مدیران دستگاه ها از روابط عمومی های متخصص تاکید کرد.

در این سمینار همچنین هادی زمانی رئیس دپارتمان ارتباطات اصفهان، با توجه به اهمیت راهبردها در روابط عمومی گفت: ارتباط مستقیمی بین مهارت ارتباطی و مسئولیت پذیری و پاسخگویی است. اگر در کشور شاهد حضور برخی مدیران هستیم که مسئولیت برایشان معنا ندارد و پاسخگو به جامعه هدف خود نیستن بدین خاطر است که مهارت ارتباطی در آنها تقویت نشده است.

در این همایش از جمعی از مسئولان روابط عمومی و پیشکسوتان این حوزه و خیرین تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *