آزمون استخدام در چینی زرین حذف و مهارت‌های فنی و علمی جایگزین شد

توان نگار– ساجده رضوی زاده| در روز سه شنبه ۴مرداد ۱۴۰۱، جمعی از اعضای پایگاه خبری توان نگار، در کارخانه چینی زرین واقع در مبارکه، حضور پیدا کردند.

در ابتدای این بازدید کیانی، روابط عمومی این مجموعه، ضمن خوشامدگویی به اعضای پایگاه توضیح مختصری راجع به روند شکل گیری این کارخانه داد.

کیانی گفت: کارخانه چینی زرین با حدود ۱۰ نفر در سال ۱۳۶۵ شروع به کار کرد و در حال حاضر حدود ۱۲۰۰ نیرو در اصفهان که تقریبا نیمی مرد و نیمی زن هستند و ۲۰۰ نفر در تهران، دارد.

وی افزود: این مجموعه در حال حاضر در سه فاز در حال فعالیت است و فاز چهارم که به تولید چینی تزئینی مربوط است در آینده ای نزدیک شروع به فعالیت خواهد کرد. این فاز در جهان بی نظیر خواهد بود و صادرات نیز در این زمینه توسعه خواهد یافت.

اسلامی، مدیر ارشد منابع انسانی، نیز پس از خوش آمدگویی، اشاره ای به کمبود نیروی انسانی در زمینه هایی چون برق، مکانیک، الکترونیک، طراحی صنعتی، معماری و… کرد و گفت: بخاطر این مسئله بحث آزمون حذف شده است و تنها مصاحبه علمی و مهارتی در بخش مورد نظر گرفته می شود.

وی افزود: امروز هر جوانی که تحصیلات توام با مهارت داشته باشد به راحتی فرصت اشتغال برای او فراهم است.

منصور گلناری، موسس پایگاه خبری توان نگار، نیز معرفی کوتاهی از این پایگاه داشت و فلسفه تاسیس و حیطه فعالیت پایگاه را ارائه کرد.

در ادامه نیز از خطوط تولید این کارخانه بازدید صورت گرفت و توضیحاتی در رابطه با نحوه فعالیت هر بخش ارائه شد.

شیخی، مدیر اداره کار شهرستان مبارکه، نیز در این بازدید ما را همراهی کرد.

لازم به ذکر است در کل بازدید، مترجم ناشنوایان حضور داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *