بازدید نیم روزه باشگاه خبری توان‌نگار از چینی‌زرین ایران

توان‌نگار– فاطمه طایی| اعضای پایگاه خبری توان نگار از کارخانه چینی زرین ایران دیدن کردند.

در یک روز داغ تابستان با همراهی موسس باشگاه خبری توان‌نگار و مدیر جشنواره ملی رسانه ای معلولان راهی یکی از معتبرترین برندهای کشور و حتی خاورمیانه شدیم تا از نزدیک با نحوه تولیدات این کارخانه نمونه کشور آشنا شویم.

به کارخانه ای پا گذاشتیم که از صدر تا ذیل آن قابل تامل بود نظم و نزاکت پرسنل نگهبانی در تکریم مراجعین و همراهی آنان تا داخل کارخانه، فضای سبز بیرونی و داخل پارکینگ خودروها و نظافت فوق العاده محوطه سالنهای تولید حکایتی گویا بود.

لابی نمایشگاه گونه ای که گلچین محصولات تولیدی را به نحو چشم نوازی در خود جای داده بود با استقبال خالق آن ما را در دل خود جای داد.

مجید کیانی مدیر روابط عمومی کارخانه چینی زرین گفت: این کارخانه ۱۵۰ سال سابقه دارد و هم اکنون با یک هزار و ۵۰۰ نفر مشغول کار است.

وی افزود کارخانه چینی زرین ایران تمامی استانداردهای روز دنیا شامل کیفیت بهداشت و محیط زیست را دارا است، به طوری که تایید استاندارد تولیدات چینی در کشور و همچنین واردات این محصول زیر نظر استاندارد این کارخانه صورت می گیرد.

 کیانی گفت سالانه ۱۴ تن تولید های این کارخانه است که علاوه بر مصرف داخلی به ۲۰ کشور دنیا و همچنین اروپا صادر می شود و هم اکنون این کارخانه در ۳فاز مشغول کار است و در جهت توسعه حرکت می‌کند که در فاز سوم کارخانه تمام کارها به صورت تمام اتوماتیک انجام می گیرد و در دنیا جزوه سه کشور صاحب این فناوری هستیم.

 در این بازدید منصور گلناری شمه ای  از فعالیت‌های پایگاه خبری توان نگار از جمله برگزاری ۴ جشنواره رسانه ملی معلولان را یادآوری کرد.

 لازم به ذکر است کارخانه چینی زرین ایران که در ۴۳ کیلومتریجاده اصفهان – مبارکه واقع شده است، در زمینی به وسعت ۲۰۰ هزار متر مربع با زیربنای ۱۶۰ هزار متر مربع احداث و مابقی آن فضای سبز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *