حمایت حرفه‌‌ای از زنان سرپرست خانواده در کارخانه چینی زرین

توان‌نگار– محمدجواد خادمی| در بازدید خبرنگاران پایگاه خبری توان‌نگار از کارخانه چینی زرین مهندس اسلامی مدیر ارشد نیروی منابع انسانی کارخانه چینی زرین به بیان نکات مهم اثرگذار در رشد و توسعه کارخانه پرداخت.
اسلامی ضمن ابراز خرسندی از دیدار با جمعی از خبرنگاران معلول گفت: ما بر این باور هستیم که افراد دارای محدودیت در هر زمینه ای توان بیشتری برای رشد و بالندگی دارند. در صورتی که جامعه توان مدیریت و سازماندهی صحیح نیروی انسانی خود را داشته باشد، می تواند به فردای بهتر بیندیشد.
مدیر ارشد نیروی منابع انسانی کارخانه چینی زرین اصفهان ادامه داد: ما امروزه در سه فاز به تولید و صادرات انواع چینی می پردازیم اما این توسعه را مدیون دستگاه های مکانیکی و الکترونیکی پیشرفته کارخانه نیستیم بلکه مدیریت صحیح و نیروی انسانی عامل اثرگذاری بر این رویه بوده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر ما بالغ بر هزار و ۲۰۰ نیروی انسانی به صورت مستقیم را در اختیار داریم. نکته قابل توجه آن است که ۵۰ درصد از نیروهای ما را بانوان تشکیل می دهند. باید توجه داشته باشیم که بسیاری از زنان شاغل در حوزه کاری ما سرپرستان خانوار هستند و به بیانی کارکرد شغلی آنان موجب استحکام بنیان خانواده و جامعه خواهد شد.
وی یادآور شد: ما حتی در خصوص فرزندان زنان شاغل برنامه ریزی کرده ایم و با راه اندازی مهد کودک اختصاصی در کارخانه چینی زرین محیطی امن را برای فرزندان ایجاد کرده ایم. همچنین زنانی که به فرزند آوری روی آورده باشند تا دو سال از خدمات رایگان این مهد کودک استفاده خواهند کرد. بدیهی است که این اقدام موجب اطمینان خاطر بانوان شاغل خواهد شد.
مهندس اسلامی مدیر ارشد نیروی منابع انسانی کارخانه زرین در پایان بیان کرد: ما بر آن هستیم تا با سازمان ها و نهادهای مختلف برای ایجاد بستر اشتغال نیروی انسانی با محدودیتهای مختلف که امکان حضور در این کارخانه را داشته باشند، همکاری کنیم. به امید این که رویکرد نوینی در جامعه برای تمامی اقشار ایجاد گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *