پست استان با تمام توان و ظرفیت در خدمت زائرین اربعین در توزیع به موقع گذرنامه ها می باشد

توان نگار – بهمن توکلی فرد| اجرای طرح تحویل اضطراری گذرنامه های زائران اربعین به منظور خدمات رسانی بهتر و تسریع در ارائه خدمت به هموطنان، تمامی ادارات پست شهرستان ها ونواحی پستی اصفهان با افزایش شیفت های کاری از ساعت ۷صبح الی ۱۶ و در روزجمعه ۱۸شهریور تا ساعت ۱۳به صورت کشیک در حال پاسخگویی به زائرین اربعین ابا عبدالله الحسین علیه السلام می باشند و موزعین نیز در روز جمعه ۱۸شهریور آماده توزیع و تحویل گذرنامه های هم استانی های گرامی هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان ، حمید باقری مدیر کل و رئیس ستاد اربعین پست با حضور در واحد های توزیع و باجه های معطله پست استان اظهار داشت: جهت پاسخگویی و پیگیری درخواست گذرنامه تعداد باجه های پاسخگویی در نواحی پستی استان افزایش یافت و این باجه ها تا ساعت ۱۶ مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه ازاول تیرماه جاری تا کنون تعداد ۱۹۵۸۷۹فقره گذرنامه وارد استان و توزیع شده است، افزود: در مدت زمانی که با اربعین حسینی پیش رو داریم، همکاران ما بصورت نذر خدمت مشغول رهسپاری وتوزیع گذرنامه های همشهریان می باشند.

مدیر کل پست استان اصفهان با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه ها و نگرانی های زائرین در طول سفر گم شدن اشیاء و لوازم‌شان است، افزود: «با ارتقای سامانه «پست یافته» و افزایش قابلیت های این خدمت پستی، در موکب های مستقر در مرزهای خروجی و موکب های مستقر در کشور عراق به زائرین فرم ثبت مشخصات داده می‌شود که با چسباندن برچسب مربوطه می توانند لوازم مفقودی خود را در صورت پیدا شدن، رهگیری و دریافت نمایند.

رئیس ستاد اربعین پست استان اصفهان تصریح کرد: «به منظور خدمات رسانی بهتر و تسریع در ارائه خدمت به هم استانی های گرامی، سامانه پاسخگویی ۴۱۴۰ آماده پاسخگویی به سوالات مردم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *