اعزام هیأت تجاری اصفهان به روسیه با رویکرد استراتژیک

توان‌نگار| احسان شهیر مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در کنفرانس بررسی روابط ایران و سن پترزبورگ با اشاره به پتانسیل‌های استان اصفهان اظهار کرد: به واسطه این فرصت‌های همکاری بیشتر، هیئت عالی‌رتبه تجاری اوایل نوامبر با رویکردی استراتژیک به روسیه اعزام خواهند شد.

وی افزود: سعی شده برنامه‌هایی به صورت همه جانبه و متناسب با شرایط زمانی و مکانی و متمرکز بر توانمندی‌های طرفین در این راستا طراحی شود.

شهیر از تنظیم پیش‌نویس‌ تفاهم‌نامه‌هایی میان ایران و روسیه در قالب تفاهم‌نامه شورای قانونگذاری و حکمرانی سن‌پترزبورگ و شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد و گفت: همچنین توافقنامه‌هایی میان اتاق‌های بازرگانی اصفهان و سن پترزبورگ و نقشه راهی در راستای ارتقاء سطح صادرات برای حکمرانان دو مجموعه برقرار خواهد شد.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تصریح کرد: در این سفر حوزه‌های اقتصاد، بازرگانی و سرمایه‌گذاری به منظور تبادل تجارب دربرگزاری اجلاس و پروژه‌های سرمایه‌گذاری و رویدادهای نمایشگاهی، حوزه خدمات شهری، مترو، پارک‌ها، محیط زیست و آب به منظور کمک به سیستم‌های حمل و نقلی، ساخت، تعمیر و نگهداری زیرساخت‌های شهری مطرح خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر آن موضوعات گردشگری، فرهنگی، هنری و ورزشی به ویژه گردشگری طبیعت، تاریخی، سلامت و ادیان و موضوعات علمی، فناوری، دانش بنیان و مجموعه‌های خلاق مورد تاکید قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *