برگزاری جشنواره رسانه‌ای معلولان در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی شایسته تقدیر است

توان‌نگار| حمیدرضا رادمهر با تاکید بر دغدغه استاندار اصفهان نسبت به مسائل و مشکلات جامعه معلولان تصریح کرد: فرهنگ و اخلاق ارکان جامعه هستند و برپایی چنین جشنواره‌هایی در راستای پیشبرد اهداف رسانه‌ای و فرهنگی شایسته تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، مشاور استاندار اصفهان در امور معلولان در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان با عنوان رسانه به توان فرهنگ، گفت: هیچ محدویتی برای جامعه معلولان وجود ندارد و آن‌ها با تلاش و اراده خود ما می‌توانیم را ثابت کرده‌اند.

حمیدرضا رادمهربا تاکید بر دغدغه استاندار اصفهان نسبت به مسائل و مشکلات جامعه معلولان تصریح کرد: فرهنگ و اخلاق ارکان جامعه هستند و برپایی چنین جشنواره‌هایی در راستای پیشبرد اهداف رسانه‌ای و فرهنگی شایسته تقدیر است.

وی افزود: معلولان باید با بتوانند همچون دیگر اقشار جامعه و شهروندان، توانمندی‌ها و نقاط قوت خود را به جامعه معرفی کرده و مدیران و مسئولان نیز وظیفه دارند آنها را به‌طور ویژه حمایت کنند.

مشاور استاندار اصفهان در امور معلولان، خاطر نشان کرد: شماری از مسئولان به وظیفه خود در ارتباط با معلولان عمل نکرده‌اند که باید این رویه را اصلاح و بازبینی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *