یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان

توان نگار – بهمن توکلی فرد| با حضور  خاندوزی وزیر اموراقتصادی و دارایی،  منظور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، استاندار اصفهان و برخی از تولیدکنندگان واحدهای تولیدی، صنعتگران وفعالان اقتصادی جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان برگزار شد.

در این جلسه منظور با اشاره به جایگاه ویژه نظام مالیاتی بیان نمود: ما نیاز داریم به همکاری نزدیک با همه فعالان اقتصادی.

ایشان اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان را تجربه جدیدی دانستند که در داخل کشور تولید شده است و افزودند: مهم این است که بتوانیم ارتباط نزدیک با مودیان را حفظ کنیم و این در حالیست که همکاران ما می‌بایست سریع پاسخ های لازم را ارائه نمایند.

منظور افزود: در راستای تسهیل امور مودیان درصد هستیم مراجعات مودیان به ادارات را کمتر نماییم و رضایت مودیان را در حد امکان به وجود آوریم.

وی بیان نمود: اعتقاد داریم در بخش تولید، تولید کننده خدمات و تولید کننده مالیات است و آمادگی داریم که کمک کنیم رونق بیشتری در بخش تولید و رضایت مودیان بوجود آید.

منظور: تکریم مودیان را به عنوان حقوق اساسی مودیان در حد اعلا مدنظر سازمان مالیات دانست و افزود: واقعا اعتقاد داریم مودیان مالیاتی ولی نعمت کشور هستند و لذا تکریم مودیان مالیاتی را به عنوان یکی از مهم‌ترین اصول سازمان مالیاتی مد نظر داریم.

وی همچنین افزود: امیدواریم بتوانیم حقوق شهروندی را در حد مودیان محترم به خوبی رعایت کنیم و به کلیه مدیران سازمان امور مالیاتی ابلاغ نموده ایم که هر روز یک ساعت از وقت خود را مراجعات مردمی اختصاص دهند.

شایان ذکراست این جلسه که با حضور فعالان واحدهای تولیدی و بازرگانی در محل اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد و مشکلات مالیاتی مطرح وپاسخ های لازم ارائه شد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی و همراهان با حضور در گلزار شهدای اصفهان نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

وزیر اقتصاد همچنین با حضور در دفتر آیت اله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه وامام جمعه اصفهان با وی دیدار و گفتگو کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *