در سال جاری 269یاورخواه زیر پوشش موسسه خیریه شجره طیبه قرار گرفت

توان نگار_بهمن توکلی فرد| رئیس هیئت مدیره خیریه شجره طیبه در نشست خبری در محل سالن مجتمع مطبوعاتی اصفهان گفت: این موسسه با رویکرد حمایت از استعدادهای درخشان حدود دو دهه پیش فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در ۲۰ شهرستان استان اصفهان شعبه دارد.

حسین سیستانی به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس خیریه شجره طیبه اظهار داشت: با وجود تلاش‌هایی که دستگاه‌های دولتی برای حمایت از نخبگان کرده‌اند، بعصی مواقع نقش‌آفرینی در این خصوص از گردونه تصمیم‌گیری و مدیریت این سازمان‌ها خارج شده و همین امر باعث می‌شود نقش سازمان‌ها و موسسات غیردولتی و خیریه‌ها که توسط مردم تشکیل شده‌اند پررنگ شود.

علی آقاجانی معاون آموزش خیریه شجره طیبه هم در این نشست با بیان اینکه حمایت از دانش‌آموزان کلاس یازدهم و دوازدهم بیشتر از سایرین است، گفت: بین ۳۰ تا ۴۰ درصد افراد تحت پوشش مستقیم توسط خیرین پشتیبانی مالی می‌شوند و تمام صورت‌های مالی موسسه به‌صورت شفاف در درگاه اینترنتی متعلق به خیریه وجود دارد.

موسسه خیریه شجره طیبه 20 شعبه در شهرستان های استان اصفهان دارد که ثمره آن اشتغال به تحصیل نخبگانی در دوره های کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه ها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *