دستگیری عاملان پرتاب کوکتل مولوتف به داخل محوطه مسجدی در اصفهان

توان نگار – توکلی فرد| مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان در اطلاعیه ای از دستگیری 2 نفر که اقدام به پرتاب کوکتل مولوتف به داخل محوطه مسجدی در شهر اصفهان کرده بودند خبر داد.

در اطلاعیه ای که از سوی مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان صادر شده آمده است: 2 فرد آشوبگر در اغتشاشات اخیر اقدام به پرتاب کوکتل مولوتف به داخل محوطه مسجد و پایگاه بسیج در شهر اصفهان کرده بودند که با اقدام به موقع خادم مسجد و اهالی محل آتش مهار و این اقدام خرابکارانه ناکام ماند.

پس از این اقدام بلافاصله تیمی از افسران زُبده فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به موضوع رسیدگی و با اشرافیت بالا و رصد هوشمندانه خود مخفیگاه این افراد را مورد شناسایی قرار داده و در یک عملیات منسجم و ضربتی آنها را دستگیر کردند.

در بازرسی از مخفیگاه متهمان ده ها قبضه سلاح سرد، کوکتل مولوتف و مواد منفجره کشف شده که بررسی های صورت گرفته نشان می داد این افراد قصد استفاده از ابزارهای مکشوفه در ایجاد اغتشاش و برهم زدن امنیت شهر را داشتند که با اقدام به موقع ماموران پلیس در انجام اقدامات بعدی خود ناکام شدند.

در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و مشارکت مردم در ایجاد امنیت جامعه تاکید شده که پلیس با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش جامعه را بهم زده و زندگی مردم را مختل کنند برخورد قاطع و قانونی می کند و از شهروندان نیز می خواهیم مثل همیشه از طریق تماس با شماره تلفن 110 هرگونه موارد مشکوک و اقدامات مجرمانه را اطلاع رسانی کرده و در ایجاد امنیت پایدار شهر خود سهیم باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *