بررسی فازبندی دهکده لجستیک اصفهان

توان نگار – بهمن توکلی فرد| در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل دفتر طرح جامع و مدل‌های حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد واگذاری و فازبندی دهکده لجستیک اصفهان مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)؛ جلسه بررسی مصوبات ستاد لجستیک کشور با حضور مدیرکل دفتر طرح جامع و مدل‌های حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، اعضای هیات مدیره شرکت راه ابریشم و دیگر مدیران و رؤسای استانی ذیربط برگزار شد.

آرش کریمی رئیس اداره هماهنگی حمل و نقل اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در رابطه با مباحث مطرح شده در این نشست اظهار داشت: در این جلسه، در خصوص واگذاری و فازبندی دهکده لجستیک اصفهان، مواردی مطرح و در راستای رفع مسائل و مشکلات، همفکری و تبادل نظر صورت پذیرفت همچنین تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

وی با اشاره به بازدید اعضای دبیرخانه ستاد لجستیک کشور از پهنه دهکده لجستیک اصفهان اذعان داشت: جهت مطالعه موقعیت این دهکده، وضعیت ایستگاه راه‌آهن سیستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است: مدیر کل دفتر طرح جامع و مدل‌های حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و هیئت همراه از بخش‌های مختلف ترمینال بار هوایی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان بازدید بعمل آوردند که در جریان این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای ساخت، تکمیل و بهره‌برداری پایانه بار هوایی این فرودگاه و همچنین امکانات و قابلیت‌های منحصر به فرد و پتانسیل‌های موجود این پایانه در عرصه صادرات محصولات غیر نفتی ارائه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *