پایان نخستین دوره مسابقات تیراندازی کارکنان فراجای کشور به میزبانی اصفهان

توان نگار – بهمن توکلی فرد| نخستین دوره رقابت های تیراندازی کارکنان فراجای کشور با معرفی برترین در اصفهان به پایان رسید.

مسئول برگزاری مسابقات با بیان اینکه در این مسابقات بیش از 400 ورزشکار با حضور 38 تیم از سراسر کشور حضور داشتند گفت: این رقابت ها در 6 رشته تیراندازی تفنگ 3 وضعیت، تفنگ ایستاده، تپانچه سنترفایر، تفنگ بادی و تپانچه بادی برگزار شد.

سرهنگ سیدجعغر موسوی در ادامه افزود: هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی افراد برتر برای حضور در رقابت های نیروهای مسلح کشور و پس از آن مسابقات نظامیان جهان است.

موسوی گفت: این رقابت ها در سطح کاملا بالا و حرفه ای برگزار شد و امتیازهای بدست آمده با رقابت های جهانی و المپیک هم برابری می کرد.

وی افزود: نیروهای نظم و امنیت کشور همیشه و در همه حال باید آماده باشند و برگزاری رقابت های ورزشی هم در جهت حفظ آمادگی این نیروها همیشه موثر بوده است.

مسئول برگزاری مسابقات در پایان گفت: این مسابقات در دو بخش عملیاتی و ستادی برگزار شد که در بخش عملیاتی تیم های دانشگاه افسری امام حسن مجتبی(ع)، فرماندهی مرزبانی، و آموزشگاه تخصصی شهید بهشتی اصفهان عناوین نخست تا سوم را کسب کردند و در بخش ستادی هم فرماندهی استان های اصفهان، خراسان رضوی و هرمزگان اول تا سوم شدند.

نخستین دوره رقابت های تیراندازی کارکانان فراجای کشور به میزبانی آموزشگاه تخصصی شهید بهشتی اصفهان به مدت 3 روز و به مناسبت 25 آبان روز اصفهان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *