آغاز طرح رزمایش زمستانی 1401 در اصفهان 

توان نگار – توکلی فرد| فرمانده انتظامی استان گفت: طرح رزمایش زمستانی1401 از امروز با حضور 810 گروه امدادی و خدمت رسان در جاده های استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش رسیده از پایگاه خبری پلیس سردار”محمدرضا میرحیدری”در مراسم آغاز رزمایش زمستانی سال 1401 بیان داشت: در اجرای این طرح مجموعاً810 گروه فعالیت خواهند داشت و از امروز در جاده های استان مستقر شده تا امنیت را برقرار و به مسافران حادثه دیده امداد رسانی کنند.

وی برگزاری طرح رزمایش زمستانی 1401 را نشانگر وحدت و انسجام دستگاه های خدماتی جهت خدمت رسانی به مسافران جاده های برون شهری دانست و افزود: استان اصفهان به عنوان 4راه اصلی حمل و نقل کشور حدود12 هزار کیلومتر راه کشور را به خود اختصاص داده و رتبه نخست آزاد راه ها را دارد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: نیروهای پلیس، آتش نشانی و فوریت های پزشکی، امدادخودرو، راهداری و دیگردستگاه های خدمات رسانی تلاش می کنند در طول فصل زمستان شرایط خوبی را در جاده ها فراهم کنند تا مسافران سفری ایمن را داشته باشند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس با تجهیزات جدید هوشمند از جمله پهبادهای پروازی و هلی شات، امنیت محورهای مواصلاتی استان را رصد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *