دستگيري سارق سيم برق در”فلاورجان”   

توا ن نگار_ توکلی فرد| فرمانده انتظامي شهرستان”فلاورجان” از دستگيري سارق سیم برق با10 فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ”مرتضي هاديان”در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بیان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم و تجهیزات برق ‌در سطح شهرستان فلاورجان که باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شده بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از بررسی محل ها وقوع سرقت و انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند یک نفر سارق را در ارتباط با این سرقت ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان فلاورجان با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی سیم و کابل برق مسروقه به همراه ادوات سرقت از مخفیگاه متهم تصریح کرد: سارق دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و در تحقیقات اولیه انجام شده به 10 فقره سرقت سیم برق در این شهرستان اقرار کرد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد از شهروندان خواست ضمن مدنظر قرار دادن هشدارهاي پليس در خصوص پیشگیری از جرائم به خصوص سرقت، در صورت مشاهده هر گونه افراد و موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *