راه اندازی سامانه پیامکی ۱۱۰۳۱ ویژه ناشنوایان و سخت گویش ها در پلیس اصفهان

توان نگار| گروه استان ها _ اصفهان _معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان با اشاره به راه اندازی سامانه پیامکی ۱۱۰۳۱ ویژه ناشنوایان و سخت گویش ها گفت: این افراد در صورت نیاز به حضور و امدادخواهی از پلیس می توانند به سامانه مذکور پیامک ارسال کنند.

 سرهنگ” مهرداد فراشی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از افراد جامعه ناشنوا و یا سخت گویش هستند و به همین دلیل قادر به تماس با شماره تلفن ۱۱۰ نیستند به همین خاطر معاونت عملیات فراجا برای خدمت رسانی به این عزیزان سامانه پیامکی ۱۱۰۳۱ راه اندازی کرده است.

وی افزود: در این طرح ابتکاری هر عزیز ناشنوا یا سخت گویشی که به هر نوع نیاز به حضور و امداد خواهی از پلیس نیاز داشته باشد می تواند با مشکلی که برایش پیش آمده را به همراه نشانی خود به سامانه پیامکی ۱۱۰۳۱ ارسال و از ماموران پلیس کمک بخواهد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: اپراتوران مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به محض دریافت پیامک های ارسالی به سامانه مذکور در اسرع وقت بررسی و برای رسیدگی به مبادی مربوطه ارجاع می دهند.

سرهنگ فراشی با بیان اینکه سامانه پیامکی ویژه ناشنوایان و سخت گویش ها در مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ استان اصفهان نیز راه اندازی شده گفت: با راه اندازی این سامانه از این پس ناشنوایان، کم شنوایان و افرادی که قادر به صحبت کردن تلفنی سامانه با فوریت های پلیسی۱۱۰ نیستند می توانند خواسته انتظامی خود را از طریق پیامک به شماره ۱۱۰۳۱ ارسال کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: بلافاصله پیامک این شهروندان بررسی و براساس نوع مشکل یا خواسته ای که مطرح شده از طریق سامانه های تخصصی به کلانتری ها، پاسگاه ها و پلیس های تخصصی ارجاع و به خواسته آنان رسیدگی خواهد شد.

سرهنگ فراشی تاکید کرد: نکته مهم این است که افراد سخت گویش، می بایست در خواست و نشانی خود را به صورت دقیق و کامل در پیامک ارسالی قید کنند تا به خواسته آنان سریع تر رسیدگی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *