هشدار پلیس راه اصفهان در پی بارش برف و باران و لغزندگی جاده ها 

توان نگار – بهمن توکلی فرد| رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به بارش برف و باران در تمامی محور های استان به رانندگان در خصوص تردد در این محورها هشدار داد.

سرهنگ” اصغر زارع” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: بر اساس اعلام پاسگاه های پلیس راه استان از بامداد امروز بارش برف در محورهای”گردنه رخ”، “تیران”، “عسگران”، “علویجه”، “محورهای دامنه”، “قرقچی”، “یاسوج”شروع شده و همچنین در محور”زرینشهر”، “فرودگاه”، “ملااحمد”، “نیه”، “کاشان_قم”، “خور_جندق”، “اردستان”، “کاشان_اصفهان”، “جرقویه” نیز بارش باران گزارش شده است که بالتبع سطح معابر این محورها برای تردد خودروها لغزنده است.

وی ضمن هشدار به رانندگان در خصوص رانندگی در محورهای برفی و بارانی افزود: توصیه ما به رانندگان این است که از تردد های غیر ضروری در محورهای مذکور خودداری کرده و قبل از سفر از وضعیت راه ها و شرایط بارش برف و باران در محورها اطلاع پیدا کرده و همواره رعایت سرعت مطمئنه و جوانب احتیاط را در شرایط برفی و بارانی مد نظر قرار دهند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان بر لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی خصوصاً زنجیر چرخ هنگام عزیمت به محورهای برفی تأکید کرد و اظهار داشت: سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک کن هم از جمله موارد مهمی است که رانندگان بایستی به آن توجه کنند.

این مقام انتظامی در خاتمه با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در تمامی محورها آماده خدمت رسانی به مردم و رانندگان هستند خاطر نشان کرد: امیدوارم رانندگان عزیز با رعایت قوانین و مقررات رانندگی سفری ایمن و بدون حادثه ای داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *