تاکید بر رعایت حقوق شهروندي و برخورد کريمانه با مردم

توان نگار – بهمن توکلی فرد| نشست های ارزیابی عملکرد سه ماهه سوم ادارات پست شهرستان ها و نواحی پستی استان اصفهان با حضور باقری مدیر کل و روسای ستادی و اجرایی طی هفته جاری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان جلسات ارزیابی عملکرد سه ماهه سوم ادارات پست شهرستان ها و نواحی پستی استان طی هفته جاری از 17 لغایت 20دیماه در سالن جلسات شهید کیانی بصورت حضوری و ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

طی این جلسات عملکرد شهرستان ها در سه ماهه سوم در شاخص های ترافیک و درآمد، رشد و تحقق، میانگین نرخ و… مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

در این جلسات عملکرد 9ماهه شهرستان ها ارزیابی و رتبه بندی انجام که شهرستان های برخوار سمیرم و فلاورجان رتبه های اول تا سوم را کسب نمودند.

حمید باقری مدیر کل پست استان اصفهان در این جلسات به مواردی از قبیل اهمیت رعایت مباحث کیفی، مشتری مداری، کاهش هزینه ها، رعایت نظم و انضباط اداری و اهمیت اطلاع رسانی اقدامات انجام شده اشاره نمود.

وی بر نهادینه نمودن فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان یکی از محورهای مهم در اداره کل و واحد های تابعه تاکید نمود و اظهار داشت: رعایت حجاب مراجعین، ترویج پوشش مناسب و رعایت شئونات اسلامی با پرهیز از برخورد سلیقه ای با مراجعین و حفظ کرامت و حقوق شهروندی را در دستور کار قراردهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *