خبرنگاران خانه مطبوعات اصفهان، میزبان شهرداری نجف آباد

توان نگار_ بهمن توکلی فرد| نخستین تور رسانه ای اعضای خانه مطبوعات و خبرنگاران اصفهان برای بازدید از پروژه های عمرانی و خانه های تاریخی شهر نجف آباد برگزار شد.

با همکاری شهرداری نجف آباد خبرنگاران استان ابتدا در گلزار شهدای این شهر ومقبره شهید حججی به شهیدان ادای احترام کردند و از خانه های تاریخی نجف آباد، هفت برج خارون، خانه کتاب، موزه تاریخ مفاخر و گذر گردشگری بوستان زندگی دیدن کردند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد مصطفی حیدری مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد گفت: نجف آباد در پنج فرسخی اصفهان و شهر ایمان و علم و ایثار است که نامش با نام شهر امام علی بن ابیطالب و دل مردمانش با محبت و ارادت علی و آل علی علیه السلام پیوند خورده است.

وی ادامه داد: نجف آباد، مهد علم و دانش است که مشهور است عالم بزرگ جهان اسلام شیخ بهایی بانیش بوده و در ادوار مختلف عالمان و فقیهان نامداری در دامنش پرورش یافته است.

حیدری گفت: نجف آباد شهر ایثار و شهادت است که جوانان آن در سال های مبارزه با حکومت ستمشاهی و در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی در دفاع از میهن کارنامه درخشانی ثبت کرده اند و با خون خود سند پایمردی و وفاداری و میهن دوستی را امضا کرده اند.

وی افزود: به جهت آشنایی بیشتر خبرنگاران استان با نجف آباد بازدیدی در نظر گرفته شد که در این بازدید اصحاب رسانه از خانه های تاریخی نجف آباد، هفت برج خارون، خانه کتاب، موزه تاریخ مفاخر و گذر گردشگری بوستان زندگی دیدن کردند و همچنین در ادامه این بازدید از پروژه های شاخص عمرانی شهرداری نجف آباد بازدید به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *