کشف مواد محترقه غیرمجاز در اصفهان

توان نگار – بهمن توکلی فرد| فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان ازكشف8 هزار و692 عدد انواع موادمحترقه غيرمجاز و دستگیری 3 متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ”حسین بساطی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و در راستای برخورد با فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و فروش مواد محترقه غیرمجاز در تعدادی از واحد های صنفی در سطح شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی موفق شدند در بازرسی از 3 باب مغازه تعداد 8 هزار و 692 عدد انواع مواد محترقه خطرناک غیرمجاز را کشف کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با اشاره به این که در این رابطه 3 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطر نشان کرد: پليس، از شادي و جشن‌هاي سالم با رعايت حقوق شهروندي، حمايت مي‌ کند ولي با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه غيرمجاز، هنجارشکنان و نقض‌کنندگان امنيت اجتماعي قاطعانه برخورد کرده و از شهروندان نیز می خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *