تخلیه و بارگیری روزانه 108 کامیون و کامیونت در هاب پستی مرکزی کشور

توان نگار – بهمن توکلی فرد| مدیر کل پست استان اصفهان در بازدید روز گذشته از هاب مرکزی کشور به تخلیه و بارگیری کامیون و کامیونت ها در این مرکز پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان، حمید باقری مدیرکل اداره پست استان اصفهان  همزمان با 24اسفند ماه جاری ضمن بازدید از اداره تجزیه و مبادلات اصفهان بعنوان دومین هاب بزرگ پستی کشور اعلام نمود: از ابتدای اسفند ماه سال جاری تاکنون روزانه 53 کامیون مربوط به خطوط برون استانی و 55 کامیونت در خطوط درون استانی در هاب پستی اصفهان که بعد از تهران بزرگ دومین هاب پستی کشور می باشد تخلیه و بارگیری شده است.

در این هاب پستی روزانه 26368 امانت و بسته پستی و89000پاکت تخلیه و پس از انجام فرآیند تجزیه و آماده سازی به مقاصد درون استان و برون استان بارگیری و رهسپار میدگردد.

وی عنوان نمود: هاب پستی اصفهان با دارا بودن خطوط مستقیم پستی به استان های آذربایجان شرقی، گیلان، خراسان رضوی، تهران، قم، مرکزی، همدان، یزد، کرمان، فارس، بوشهر، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویر احمد وظیفه حمل و نقل، مبادله و ترانزیت محمولات پستی جنوب و مرکز کشور به شمال و شمال شرق کشور و همچنین شرق و مرکز کشور به غرب کشور را عهده دار می باشد.

مدیرکل پست استان در این بازدید عنوان نمود: در اسفند ماه سال جاری ترافیک پستی به لحاظ توسعه خرید و فروش های آنلاین و ارسال انواع سوغات و کالا به سایر استان های کشور در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 17 درصد افزایش یافته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *