بودجه گردشگری۲۰ برابر شد

توان نگار – بهمن توکلی فرد| رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شرکت توسعه سیاحتی سپاهان ظرفیت‌های بالقوه‌ای داشت که در دوره جدید مدیریت شهری تبدیل به ظرفیت‌های بالفعل شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، محمد نورصالحی در بازدید از مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اظهار کرد: مجموعه صفه از گذشته منطقه پرظرفیتی برای گذراندن اوقات فراغت مردم و استفاده از این فضا برای نشاط و تفریح سالم بوده است.

وی با بیان اینکه به لطف خدا و استقرار مدیریت و هئیت مدیره جدید از این ظرفیت‌ها خیلی بهتر از قبل استفاده شده است، ادامه داد: فضایی که ظرفیت داشت تا مردم بتوانند در آن حضور بیشتری داشته باشند، احیا شده که این رویکرد مثبتی است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در بازدید یکی دو ساعته از مجتمع گردشگری صفه مشخص شد که محیط با نشاطی برای مردم ایجاد شده است و البته ظرفیت توسعه بیشتر و اضافه شدن به مجموعه همچنان وجود دارد که در این خصوص ظرفیت حضور و دسترسی مردم در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه در مجموع سیاست مدیریت جدید در این دوره توسعه فضای تفریحی سرگرمی و نشاط سالم مردم است، تصریح کرد: در بودجه ۱۴۰۲ نیز ارقام خیلی خوبی به این بخش اختصاص داده شد که تقریباً در تمام ادوار گذشته شهرداری سابقه نداشته است.

نورصالحی با اشاره به افزایش ۲۰ برابری بودجه گردشگری گفت: بودجه افزایش یافت، چراکه نیاز مردم بود؛ ما خواستیم ظرفیت‌های جدید در مجموعه صفه شناسایی و مستقر شود، همچنین در مجموعه‌های متعلق به شهر و شهرداری مانند کوه نخودی در شرق اصفهان، ناژوان، صفه و سایر مکان‌ها ظرفیت سنجی و این قبیل اقدامات در آن انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت توسعه سیاحتی سپاهان ظرفیت‌های بالقوه‌ای داشت که در دوره جدید مدیریت شهری تبدیل به ظرفیت‌های بالفعل شد و این نشان می‌دهد اگر ما عرصه‌های تفریحی شهر را در اختیار این مجموعه قرار دهیم و امکانات نیز در اختیار آن‌ها قرار دهیم؛ در محدوده ظرفیت‌های مُجاز موجود در شهر، امکان استقبال بهتری وجود دارد و این رویکرد جدید مدیریت شهری است.

رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به شعار «با هم بهتریم» گفت: شعار خوب و خلاقانه‌ای انتخاب شده است که مبنای آن گذراندن اوقات فراغت خانواده با همدیگر بوده و در ارتقای فرهنگی شهروندان مؤثر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *