معرفی متقاضیان پروژه مسکونی شهرک رزلند آران و بیدگل به بانک‌ها برای اخذ تسهیلات

توان نگار – بهمن توکلی فرد| رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به تکمیل پروژه مسکونی ۳۹۰ واحدی شهرک رزلند اذعان داشت: متقاضیان این پروژه جهت دریافت تسهیلات به شبکه بانکی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ امیر حسین عصارزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان بیش از چهار هزار و ۹۰۰ متقاضی برای شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد و ابوزیدآباد اقدام به ثبت نام کردند.

وی با اشاره به تکمیل پروژه مسکونی ۳۹۰ واحدی شهرک رزلند اذعان داشت: متقاضیان این پروژه جهت دریافت تسهیلات به شبکه بانکی معرفی شدند و خدمات رسانی شامل گاز، آب و ‌… برای پروژه در دست پیگیری است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل در خصوص اقدامات بعمل آمده در راستای تامین مسکن و تامین خدمات در شهرهای شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: در چارچوب آئین‌نامه‌های مصوب و مطابق با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، بخشی از اراضی دولتی این شهرستان با کاربری‌های مختلف جهت تامین خدمات در محدوده و حریم شهرهای شهرستان آران و بیدگل واگذار شد که قسمتی از این اراضی مسکونی بوده و در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی اذعان داشت: براین اساس به منظور تامین زمین و سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن، ۸۹ قطعه زمین به مساحت بیش از ۱۴ هزار مترمربع در شهر نوش آباد برای ساخت ۱۷۸ واحد مسکونی، ۳۲ قطعه زمین به مساحت بیش از شش هزار و ۷۰۰ مترمربع در شهر ابوزیدآباد برای ساخت ۶۴ واحد مسکونی و پنج قطعه زمین در آران و بیدگل جمعاً به مساحت بیش از ۲۳۱ هزار مترمربع تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان شد.

عصارزاده افزود: در راستای رفع مشکل کمبود زمین برای اجرای این طرح، پیگیری‌های لازم جهت الحاق عرصه به محدوده شهر آران و بیدگل به مساحت ۱۴.۳۸ + ۲۶ هکتار، الحاق به محدوده شهر ابوزیدآباد به مساحت شش هکتار و الحاق پنج هکتار به محدوده شهر نوش آباد بعمل آمده است.

وی با اشاره به اخذ مجوز واگذاری قطعه زمینی به مساحت چهار هزار و ۸۰۰ مترمربع جهت احداث مجتمع خدمات خودرویی این شهرستان عنوان کرد: زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۹۵۰ مترمربع برای احداث واحد آموزشی و توانبخشی معلولین و قطعه زمینی به مساحت یکهزار و ۹۷۰ مترمربع جهت احداث کلانتری مرکز آران وبیدگل و یک قطعه زمین با کاربری تاسیسات و تجهیزات شهری جهت احداث ساختمان آتش نشانی به مساحت یکهزار و ۴۸۴ مترمربع واگذار شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه کاربری قطعه زمینی به مساحت ۱۹ هزار و ۹۲۵ مترمربع جهت احداث مجموعه فرهنگی ورزشی تفریحی نوش آباد اخذ شده است گفت: پیگیری‌های لازم جهت واگذاری ۸۰ قطعه زمین با کاربری مسکونی به شهرداری آران وبیدگل و واگذاری ۵ قطعه زمین دو وضعیتی به قیمت کارشناسی به شهرداری نوش آباد بعمل آمده است.