اختصاص نشان عالی رسانه های دیداری و شنیداری به روابط عمومی هلدینگ پتروپالایش اصفهان   

  • کد خبر: 13829
  • /
  • 25 خرداد 1403 - ۱۸:۱۹
  • /
  • اجتماعی

توان نگار – معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت در خصوص این جایزه گفت:  بیست وسومین اجلاس ملی مدیران روابط عمومی صنعت، امسال با هدف ارتقای دانش و مهارت های تخصصی مدیران و کارشناسان روابط عمومی، ایجاد فرصت و به رسمیت شناختن مدیران برتر روابط عمومی ایران، ایجاد فرصت برای تبادل نظر و تجارب بین فعالان روابط عمومی،شناسایی و بررسی چالش ها و فرصت های پیش روی روابط عمومی،ارائه راهکارهای عملی برای ارتقای جایگاه و عملکرد روابط عمومی در ایران در ۲۳خرداد ماه با حضورفعال مدیران روابط عمومی برگزار شد.

بگزارش رسیده از روابط عمومی هلدینگ پترو پالایش اصفهان، محمد ده بیدیان، درباره محور های اصلی بیست وسومین اجلاس ملی مدیران روابط عمومی صنعت گفت: روابط عمومی و هوش مصنوعی،روابط عمومی و پایداری، روابط عمومی، تنوع و برابری،روابط عمومی و داستان سرایی، روابط عمومی و خلاقیت،چالش ها و فرصت های آینده روابط عمومی از جمله موضوعات و آیتم های مطروحه در روابط عمومی بود.

ده بیدیان، اشاره داشت: نشان عالی پیشکسوتان روابط عمومی، نشان عالی پیشگامان روابط عمومی،نشان عالی ستاره های روابط عمومی، نشان عالی سفیران ارتباطات، نشان عالی مدیران ارتباط گر،نشان عالی مدیران خلاق روابط عمومی از جمله جوایز بیست و سومین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران بود.

مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان تاکید کرد: نشان عالی مدیران اثرگذار روابط عمومی، نشان عالی کارشناسان اثرگذارروابط عمومی، نشان عالی مدیران پایداری روابط عمومی، نشان عالی مدیران داستان سرایی، نشان عالی مسئولیت های اجتماعی و ای اس جی، نشان عالی خلاقیت، نشان عالی برند سازی، نشان عالی مدیریت بحران، نشان عالی هوش مصنوعی روابط عمومی، نشان عالی ارتباطات از دیگر آیتم های اهدا جوایز در بیست و سومین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *