بمناسبت عید قربان و با حضور معاون وزیر ارتباطات طرح ملی فیبر نوری در بهارستان افتتاح شد

  • کد خبر: 13848
  • /
  • 29 خرداد 1403 - ۲۰:۴۰
  • /
  • اجتماعی

توان نگار – بمناسبت عید سعید قربان آیین افتتاح طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها با حضور انصاری معاون محترم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهر بهارستان اصفهان آغاز شد.

در این آیین که فرماندار اصفهان، مدیر کل ICT مدیرکل تنظیم مقررات، مدیرکل ارتباطات زیرساخت، شهردار بهارستان، مدیر عامل و اعضای شرکت فناپ پیمانکار طرح نیز حضور داشتند؛ مدیر عامل شرکت فناپ توضیحات لازم را ارایه نمودند و فرماندار اصفهان نیز مطالبی در خصوص اهمیت ونقش ارتباطات بیان نمودند سپس انصاری نیز ضمن ابلاغ پیام سلام و خداقوت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به میهمانان و ارایه توضیحات لازم در خصوص روند اجرایی اینگونه طرح‌ها و مزایای آن؛ نوید کلنگ زنی و افتتاح طرح‌های فیبر نوری سایر شهرهای استان از جمله شهر اصفهان را دادند!

در ادامه آیین افتتاح پروژه فیبر نوری شهر مجلسی از توابع شهرستان مبارکه اصفهان با حضور انصاری معاون محترم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرداری شهر مجلسی مصادف با عید سعید قربان برگزار شد.

در این افتتاحیه که نماینده شهرستان مبارکه، فرماندار شهرستان مبارکه، مدیران کل ICT، تنظیم مقررات و زیرساخت استان، نمایندگان شرکت فناپ تلکام پیمانکار طرح، شهردار شهر مجلسی نیز حضور دارند در ابتدا فرماندار شهرستان به حاضرین خیر مقدم گفتند سپس شهردار شهر مجلسی و نماینده شرکت فناپ تلکام توضیحاتی را در خصوص سختی و مشقات اجرای پروژه و فواید آن ارایه نمودند.

در ادامه انصاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی؛ پیام سلام، خدا قوت و تشکر وزیر محترم ارتباطات را خدمت حضار ابلاغ نمودند و گفتند: این طرح سومین طرح اصفهان است که به بهره برداری می‌رسد و افزودند با توجه به توافقاتی که با مسئولین استان به عمل آمده انشاء الله به زودی شاهد تسری این طرح‌ها به سایر شهرهای استان نیز خواهیم بود!

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات در ادامه دیدگاه‌های آقای دکتر زارع پور وزیر ارتباطات را در خصوص خدمت رسانی به مردم و اهتمام ویژه ایشان به طر‌ح‌های فیبر نوری و در اولویت بودن آن را تبیین نموده و توضیحات لازم را ارایه کردند.

در پایان خانم سعیدی نماینده مردم شهرستان مبارکه نیز در زمینه کسب و کارها و اقتصاد دیجیتال توضیحاتی را ارایه نمودند و از همه دست اندرکاران طرح قدردانی نمودند و خواستار تسری طرح به روستاها در آینده شدند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *