برگزاری مسابقات کاراته سبک شیتوریو IMA بانوان استان در خانه کاراته اصفهان 

  • کد خبر: 5321
  • /
  • 4 تیر 1401 - ۲۱:۱۰
  • /
  • ورزشی

توان نگار – محبوبه کریمیان| مسابقات کاراته شیتوریو IMA بانوان استان با حضور سوسن علاسوند نایب رییس و فرشته سادات میرمحمدی مسئول برگزاری مسابقات بانوان هیات کاراته استان در خانه کاراته اصفهان برگزار شد.

مسابقات کاراته سبک شیتوریو IMA بانوان استان با حضور سوسن علاسوند نایب رییس و فرشته سادات میرمحمدی مسئول برگزاری مسابقات بانوان هیات کاراته استان در خانه کاراته اصفهان صبح روز جمعه ۳ تیرماه با سوت سمانه حبیبی داور آسیایی برگزار شد.

مسابقات کاراته سبک شیتوریو IMA بانوان که از شروع پاندمی کرونا برگزار نشده بود با هدف انگیزشی برگزار و عمده شرکت کنندگان این مسابقات از رده‌های سنی پایه و رده‌های کمربندی پایه بودند.

برگزارکننده این مسابقات هیئت کاراته سبک شیتوریو IMA بانوان استان و میزبان مسابقات هیئت کاراته سبک شیتوریو IMA بانوان شهرستان اصفهان بود و از شاخه های مختلف سبک های شیتوریو و شوتوکان در این مسابقات حضور داشتند.

در این مسابقات شهرستان‌های اصفهان، شاهین شهر، زرین شهر، فولادشهر و بوئین میاندشت حضور داشتند و حدود ۲۰ مربی و بیش از ۳۰۰ نفر شرکت کننده در دو رشته کاتا و کومیته در دو بخش انفرادی و تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

شرکت کنندگان در رشته کاتا انفرادی حدود ۱۸۰ نفر و در بخش تیمی حدود ۴۲ نفر و ۱۴ تیم و در رشته کومیته بخش انفرادی حدود ۱۸۱ نفر و در بخش تیمی حدود ۲۱ نفر و هفت تیم بودند و مسابقات در رده های سنی خردسالان تا پیشکسوتان و رده های کمربندی مشکی و رنگی برگزارشد.

اوزان کومیته در بخش‌های خردسالان‌الف:۲۳-، ۲۸-، ۳۲-، ۳۲+ کیلوگرم، خردسالان ب: ۲۵-، ۳۰-، ۳۵-، ۳۵+ کیلوگرم

نونهالان: ۳۵-، ۴۲-، ۴۷-، ۴۷+، نوجوانان۴۷-، ۵۴-، ۵۴+ کیلوگرم ،جوانان: ۴۸-، ۵۳-، ۵۹-، ۵۹+ کیلوگرم، امید ۵۰-، ۵۵-، ۶۱-، ۶۸-، ۶۸+ کیلوگرم، بزرگسالان ۵۰-، ۵۵-، ۶۱-، ۶۸-، ۶۸+ کیلوگرم و پیشکسوتان۵۰-، ۵۵-، ۶۱-، ۶۸-، ۶۸+ کیلوگرم بود.

داوری این مسابقات بر عهده سمانه حبیبی داور آسیایی و رئیس کمیته داوران بانوان استان اصفهان و مسئول کمیته داوران سبک شوتوکان IMA کشور و کیمیا شیاسی مسئول کمیته داوران سبک شیتوریو IMAاستان بود.

در پایان این مسابقات از داوران و مربیان برتر تقدیر شد و شهرستان‌های اصفهان، سده لنجان، شاهین‌شهر، فولادشهر، بوئین میاندشت به تریب مقاوم های اول تا پنجم را کسب کردند و به نفرات اول تا سوم هر رده مدال و حکم رسمی با امضا الهام خداپرست نماینده بانوان سبک شیتوریوIMA و ممهور به مهر هئیت کاراته استان و امضا رئیس هئیت کاراته حبیب الله ناظریان اهدا شد.

همچنین عنوان داور برتر به حدیثه امیریوسفی و بازیکن برتر در رشته کومیته به غزل کوهستانی و رویا سلیم زاده و بازیکن برتر در رشته کاتا به مطهره احمدیان و رویا سلمانی تعلق گرفت.

رنکینگ تیم‌های مربیان شرکت کننده در این مسابقات به شرح زیر است:

رنک یک: باشگاه‌های شهدای هسته‌ای و توحید به مربیگری فاطمه صالحی

رنک دو: باشگاه رایان به مربیگری فرناز رواخواه

رنک سه: باشگاه‌های پاسارگاد، رستم، پاس به مربیگری زهرا اسدی

رنک چهار: مشترکا باشگاه‌های پوریای ولی، شهدای حاجی آباد و طریق القدس گرگاب به مربیگری لیلا غراب جزی و باشگاه حجت به مربیگری هنگامه جعفری

رنک پنج: باشگاه شهید مصطفی غفاری به مربیگری بهناز غفاری

رنک شش: باشگاه میخک به مربیگری الهام خداپرست

رنک هفت: مشترکا فرهنگسرای آیه به مربیگری ساره شمسی و آکادمی شهید هادی به مربیگری فاطمه فرجی

رنک هشت: باشگاه الغدیر به مربیگری زهرا حافظی

رنک نه: مشترکا باشگاه السا به مربیگری مریم کریمی و باشگاه‌های سهراب و امام خمینی به مربیگری زهرا رجب زاده و باشگاه بدر به مربیگری بتول خودسیانی

رنک ده: مشترکا باشگاه‌های شهید شاهمرادی و زرین به مربیگری مریم سبکتکین، باشگاه شهید عباس طحانی به مربیگری منصوره طحانی و باشگاه آینده سازان به مربیگری مریم عمو نبی

رنک یازده: مشترکا باشگاه میلاد به مربیگری زهرا قاهری، باشگاه نبرد به مربیگری مرجان زمانی بختیاروند و باشگاه شهدای شهرستان به مربیگری نسرین شیخ رمضانی و باشگاه دلاوران به مربیگری سمیه آگاهی و باشگاه امام حسن (ع)به مربیگری حدیثه امیر یوسفی و باشگاه توحید به مربیگری مریم آزاد و باشگاه امید به مربیگری فرشته اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *