جذب سرمایه گذاری کلید توسعه پایدار شهری است

توان نگار – عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد با تشریح آخرین وضعیت مهمترین پروژه های در حال انجام حوزه سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری، از افتتاح آن ها در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد، عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد با اشاره به افتتاح و آغاز بهره برداری از پروژه های محله محور تحت عنوان داستان خدمت و اقدامات و پیگیری های بعمل آمده در حوزه های سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری نجف آباد گفت: با اهتمام و تلاش مجموعه مدیریت شهری خوشبختانه اقدامات قابل توجهی در حوزه های مختلف شهری صورت گرفته که در طی دو سال گذشته شاهد بهره برداری بسیاری از پروژه های محله محور شهرداری در نجف آباد و مناطق پنجگانه بوده ایم و به حمد خدا در ادامه راه با حمایت و همراهی شورای اسلامی شهر و مدیریت شهرداری درآینده نزدیک نیز شاهد بهره برداری و افتتاح پروژه های دیگری در سطح شهر خواهیم بود.

امامی در همین راستا با اشاره به آماده سازی مجموعه مشارکتی سرپوشیده و روباز شهربازی پارک کوهستان به متراژ 8300 متر مربع زمین ،5500 متر مربع زیر بنا و دارای سالن های بازی سرپوشیده و روباز، رستوران و فروشگاه و.. گفت: با توجه به همراهی مجموعه شهری و تلاش مستمر سرمایه گذار، خوشبختانه درصد پیشرفت این پروژه در حد قابل قبولی بوده و امید است در آینده نزدیک این پروژه افتتاح و به شهروندان فهیم نجف آباد تقدیم گردد.

وی همچنین به برگزاری جلسات متعدد به منظور اجرای پروژه های مشارکتی اشاره نمود و افزود: خوشبختانه با حمایت و همراهی شورای اسلامی شهر فراخوان بخشی از پروژه های سرمایه گذاری در نیمه دوم سال کلید خواهد خورد که به زودی از طریق سامانه ستاد جزئیات کامل آن بارگزاری خواهد شد.

شهردار نجف آباد با توجه به اقدامات شهرداری در حوزه های مختلف عمرانی به بررسی و امکان سنجی نیازهای مدیریت شهری در حوزه سرمایه گذاری با تاکید بر ایجاد خدمات رفاهی و تفریحی شهروندان اشاره نمود و اظهار داشت: سرمایه گذاری کلید توسعه شهری است لذا در این زمینه و با توجه به بررسی میدانی به عمل آمده مقرر شده است مجموعه های تفریحی و گردشگری باغ موزه و مجموعه تاریخی هفت برج خارون به عنوان اولین پروژه های سرمایه گذاری به بخش خصوصی آماده و در اولویت کارهای مشارکتی به سرمایه گذاران واجد شرایط واگذار گردد.

امامی در پایان گفت: لزوم سرمایه گذاری و اجرای پروژه های خدماتی فرهنگی، اجتماعی و… در شهر مستلزم همفکری، همکاری و همراهی مدیران شهری و شهروندان می باشد، که امید است با این همراهی و همفکری در راستای آبادانی شهر و در مسیر جریان خدمت گام های موثری برداشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *