تجلیل از آتش نشانان شهرداری نجف آباد

توان نگار – همزمان با روز آتش نشان و ایمنی با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و معاونین از آتش نشانان شهرداری نجف آباد تجلیل شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد به مناسبت هفتم مهرماه روز ملی آتش نشان و ایمنی که با یاد و خاطره شهدای آتش نشان بمباران پالایشگاه آبادان در سال 59 عطرآگین بود از زحمات و جانفشانی های آتش نشانان شهرداری نجف آباد این قشر زحمتکش و ایثارگر خادمین مردم تقدیر به عمل آمد.

تبیین جایگاه ویژه و خطیر آتش نشانان به عنوان خادم و نجات بخش جان و مال مردم، تشریح عملکرد قابل ستایش و ایثارگرانه در حفاظت از جامعه و تقدیر ویژه از حضور قوت بخش تمامی پرسنل آتش نشانی در تمامی عرصه های خدمات رسانی و برنامه های شهری مانند برگزاری ویژه برنامه روایت فتح و.. از مهمترین موارد مطرح شده در این مراسم بود که سخنرانان ضمن اشاره به آن، از سعی و کوشش دلسوزانه آتش نشانان شهرداری نجف آباد به عنوان عامل تمایز دهنده عملکرد شبانه روزی این عزیزان یاد کردند.

ارائه عملکرد سالانه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، گفتگوی صمیمی آتش نشانان، مطرح نمودن موارد و مشکلات اداری و عملیاتی پرسنل از بخش های دیگر این مراسم بود که در پایان با حضور مسئولین مجموعه مدیریت شهری نجف آباد با تقدیم لوح سپاس و شاخه گل از زحمات بی شائبه آتش نشانان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *