نمایشگاه ساختمان اصفهان رویدادی پرسابقه

توان نگار – هر ساله نمایشگاه های متعددی در حوزه صنعت ساختمان، تجهیزات و مصالح ساختمانی در استان های مختلف برگزار می گردد که باعث شده تا فرصت مناسبی برای افزایش بهره وری فعالان صنعت ساختمان و آشنایی علاقه ‌مندان به وجود آید. نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان از بهترین نمایشگاه های صنعت ساختمان ایران و همچنین از پرسابقه ترین عناوین نمایشگاه های کشور و استان محسوب می گردد که هر ساله در حال برگزاری است.

امسال نیز در تاریخ 18 الی 21 مهر ماه در محل برگزاری نمایشگاه های استان اصفهان بیش از 140 شرکت داخلی و 8 نماینده خارجی محصولات خود را از کشورهای چین و ژاپن عرضه می‌ کنند.

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان رویدادی است 4 روزه که توسط شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان در 9000 مترمربع فضای داخل سالن و 200 مترمربع فضای باز برگزار می شود. این رویداد نمایشگاهی تخصصی و بسیار معتبر در حوزه ساختمان سازی می باشد که هدف از آن گردآوری متخصصان و فعالان در حوزه مربوطه است.

زمان ثبت نام در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اصفهان از سه ماه قبل از برگزاری این نمایشگاه شروع شد و ظرف مدت چهار روز کل فضای سرپوشیده پیش بینی شده رزرو گردید.

از مهم‌ ترین موضوعاتی که در این نمایشگاه به تماشای عموم گذاشته می‌ شود می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

• مصالح پایه ساختمانی و سیستم های سازه ای

• معماری و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان و فضای باز

• لوازم و تاسیسات برقی الکترونیکی و امنیتی ساختمان

• ابزار آلات و تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی

• خدمات مهندسی و طراحی و نظارت، مشاوره و پیمانکاری، انبوه سازی

• آموزش و تبلیغات، انجمن ها

به طور کلی مخاطبان نمایشگاه صنعت ساختمان بیشتر مهندسان سازمان نظام مهندسی، مهندسان شهرسازی، مشاور، معماران و پیمانکاران، شرکت‌های ساختمانی و انبوه سازان و دیگر فعالان و علاقه ‌مندان به حوزه صنعت ساختمان می باشد.

شایان ذکر است نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان در سال گذشته میزبان بیش از 12 هزار نفر بازدیدکننده مهندسان عضو سازمان های نظام مهندسی ساختمان، انجمن صنفی مهندسان مشاور معمار و شهرساز، انجمن انبوه سازان، انجمن صادركنندگان خدمات فنی و مهندسی، اعضای انجمن شرکت های ساختمانی، اعضای كانون انجمن‌های شركت های ساختمانی، تأسیساتی و تجهیزاتی بود که پیش بینی می شود با تنوع ایجاد شده در حضور زیرگروههای مشارکت کنندگان در زمینه دکوراسیون و معماری و افزایش تعداد مشارکت کنندگان در این بخش و همچنین جداسازی زیرگروه آسانسور در قالب یک نمایشگاه تخصصی در تاریخ مجزا از عنوان نمایشگاه ساختمان به سمت رویدادی تخصصی تر و حرفه ای گام برداشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *