از 190هزارمترمربع زیرسازی تا لکه گیری و آسفالت 75هزار مترمربع معابر مناطق پنج گانه

توان نگار – عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد در ارائه عملکرد مجموعه مدیریت شهری نجف آباد مهمترین اقدامات عمرانی انجام شده حوزه زیرسازی معابر، پروژه های لکه گیری و اجرای روکش آسفالت و.. را در بازه زمانی 6 ماه نخست سال 1402 تشریح نمود.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد عبدالرسول امامی در سخنانی ضمن ارائه آمار و ارقام کلی از مجموعه اقدامات عمرانی صورت گرفته در بازه زمانی 6 ماه نخست سال 1402 ، مهمترین پروژه های انجام شده مناطق پنجگانه شهرداری در حوزه زیرسازی معابر، پروژه های لکه گیری و اجرای روکش آسفالت را اعلام نمود.

شهردار نجف آباد افزود: بر اساس قرارداد پیمانکاران تعیین شده، تأیید ناظرین مناطق پنج گانه شهرداری و به استناد آمار موجود در این مدت بیش از 190 هزار متر مربع از سطح معابر مناطق پنج گانه شهرداری نجف آباد زیرسازی شده اند که از این میزان منطقه یک 38هزار مترمربع، منطقه دو 40هزار مترمربع، منطقه سه 35هزار متر مربع، منطقه چهار 40هزار مترمربع و منطقه پنج نیز 40 هزار مترمربع سطح منطقه را زیرسازی نموده اند.

عبدالرسول امامی با اشاره به رویکرد مجموعه مدیریت شهری نجف آباد در توزیع عادلانه و تقسیم یکسان بر اساس سطح مورد نیاز مناطق در بخش های مختلف در قالب قسمت های متعدد جریان خدمت، از اجرای پروژه های آسفالت معابر خاکی بر اساس تعیین اولویت و نیازمندی های تعیین شده در تقویم عمرانی سالانه 1402 به ترتیب اجرا و به شهروندان تقدیم می گردد. وی افزود با همین رویه و در راستای انجام مهمترین اقدامات عمرانی انجام شده حوزه اجرای عملیات آسفالت در بازه زمانی 6 ماه نخست سال جاری بیش از 75 هزار مترمربع از معابر خاکی مناطق پنج گانه شهرداری نجف آباد آسفالت شده اند که به ترتیب مساحت های 17هزار مترمربع در منطقه یک، 38 هزار متر مربع در منطقه دو، 1500متر مربع در منطقه چهار و 19 هزار مترمربع در منطقه پنج از معابر مناطق پوشش داده شدند.

امامی با اشاره به اجرای عملیات گسترده لکه گیری معابر در 6 ماه نخست سال 1402 با استفاده از حدود 2هزار تُن آسفالت در مناطق مختلف شهری، از اجرای 244هزار مترمربع روکش آسفالت (75هزار متر مربع در منطقه یک، 70 هزار مترمربع منطقه دو، 1800 مترمربع منطقه سه، 49 هزار مترمربع منطقه چهار و بیش از 48هزار مترمربع در منطقه پنج) به عنوان دیگر اقدام صورت گرفته در قالب جریان خدمت یاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *