همایش ۱۳ آبان امسال، یک موضع تهاجمی است

توان نگار – بهمن توکلی فرد| رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در نشست خبری خود بمناسبت ۱۳ آبان که در سالن اجتماعات مجتمع مطبوعاتی برگزار شد گفت: سال جاری موضع ما در همایش ۱۳ آبان برخلاف سال گذشته، یک موضع تهاجمی است و مرثیه نداریم، بلکه حماسه داریم و با توجه به اتفاقات غزه به واقعه فضای حماسه بر فضای مصیبت غلبه دارد و این مطالبه رهبر معظم انقلاب است که در اتفاقات پیش رو حماسه پررنگ باشد.

علیرضا ناجی اظهار کرد: سخنران همایش روز سیزدهم آبان، امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی است که از ساعت ۹ صبح در میدان حضرت امام (ره) اصفهان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه: ۱۳ آبان، آمریکا را عصبانی می‌کند افزود: چون این روز به دنیا ثابت کرده است که آمریکا شکست پذیر است و ۱۵ مهر سال جاری هم اثبات شد که مولود نامشروع آمریکا یعنی اسرائیل هم شکست پذیر است.

وی گفت: وقتی جوشش میدان قوی است ما موظفیم که به آن توجه کنیم و در همین راستا برنامه ریزی‌های ۱۳ آبان از روز اول با محوریت میدان امام صورت می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: تجمع دانش آموزان در سال جاری ویژه خواهد بود و پیش بینی ما تجمع بیش از ۳۰ هزار نفری دانش آموزی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *