برگزاری بیش از ۱۶۰۰ برنامه با عنوان بسیج امید ملت  

توان نگار – بهمن توکلی فرد| سرهنگ علیرضا منصوری، ضمن گرامی داشت هفته بسیج عنوان کردند: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، عرصه بسیج یک عرصه عمومی است، نه مختص یک قشر است، نه مختص یک بخشی از بخش های جغرافیایی کشور است، بلکه در همه جا، در همه مکان ها، زمان ها، عرصه ها و در همه قشرها این وجود دارد. این معنای بسیج است.

معاونت فرهنگی هنری سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: به لطف خداوند در هفته بسیج در استان اصفهان، بیش از ۱۶۰۰ عنوان برنامه با شعار بسیج امید ملت در عرصه های مختلف به نمایش گذاشته می شود.

وی با اشاره به برنامه های دومین روز هفته بسیج در روز سه شنبه ۳۰ آبان، با شعار محوری بسیج، پیشرفت، عزت، افتخار  شاخص ترین برنامه روز دوم(سه شنبه ۳۰ آبان) را افتتاح جشنواره و نمایشگاه #به_توان_مردم در راستای ارائه دستاوردهای پایگاه های برتر استان اصفهان مطرح کردند که انشاالله بمدت ۳ روز از ساعت ۸/۳۰ صبح الی ۲۱ در خیمه ناحیه امام صادق علیه السلام، همراه با اجرای نمایش ترکیبی برگزار می گردد که از کلیه شهروندان عزیز بویژه جوانان و نوجوانان دعوت می کنم از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند.

در ادامه بیان کردند: رزمایش جبهه علمی فرهنگی انقلاب اسلامی، توسط بسیج اساتید نیز در تاریخ ۳۰ آبانماه از ساعت ۹ الی ۱۲ در دانشگاه پیام نور اصفهان برگزار می گردد. اردوهای تخصصی بسیج اصناف استان نیز در مناطق جغرافیایی شهرستان اصفهان، فعال می باشند.

وی خاطر نشان کرد: همایش های بزرگ تجلیل از بسیجیان نیز در شهرستان های: آران و بیدگل، نایین، دهاقان، تیران و کرون و ناحیه مقاومت امام حسین (ع) شهر بهارستان با حضور با شکوه کلیه بسیجیان در سطوح نواحی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می گردد. انشاالله در ناحیه امام حسین ع شهر بهارستان هم شاهد همایش ۳ هزار نفری بسیجیان همراه با اجرای برنامه های هنری، ورزشی و رزمی و همچنین رژه مادران در راستای جهاد فرزندآوری خواهیم بود.

همچنین با اشاره به اجرای برنامه های سازندگی و محرومیت زدایی در شهرستان های اردستان، گلپایگان و ناحیه امام علی ع گفتند: در این شهرستان ها هم شاهد افتتاح نمایشگاه کار آفرینی، مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه هفته بسیج امسال پربارتر از سال های گذشته اجرایی می شود، تصریح کرد: اهدای ۱۲ سری جهیزیه به خانواده های نیازمند در شهرستان برخوار، در راستای تشویق جوانان به ازدواج، تجلیل از کاسبان محجبه در شهرستان چادگان، برگزاری همایش دختران حاج قاسم در شهرستان خوانسار و نمایشگاه ترکیبی دستاوردهای بسیج در شهرستان خور و بیابانک، از دیگر برنامه های شاخص در روز دوم هفته بسیج می باشد.

ایشان در پایان خاطرنشان کرد: آیین افتتاح۳ مرکز مشاوره خانواده در شهرستان های بهارستان و آران و بیدگل انجام خواهد شد و طرحی به نام نیم پلاک نیز در راستای افتتاح پویش جمع آوری اسناد و آثار شهدای بسیجی در سطح استان با محوریت مرکز حفظ آثار نیز اجرا می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *