گرامیداشت هفته بسیج در هلدینگ پترو پالایش اصفهان

توان نگار – همزمان با پنجم آذرماه، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره)، همایش بسیجیان با حضور پرشور بسیجیان هلدینگ پترو پالایش اصفهان در سالن اجتماعات پالایشگاه اصفهان برپاگردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از بسیجیان نمونه همایش باشکوه بسیجیان با حضور کارکنان و بسیجیان، مدیران و روسای هلدینگ پتروپالایش اصفهان، روحانیون و مسئولین، همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره)، در پترو پالایش اصفهان برگزار شد.

در این آئین معاون آموزش فضای مجازی بسیج استان اصفهان، با اشاره به اینکه اول بسیجی عالم حضرت علی (ع) بود افزود: تفکر بسیجی از زمان رسول خدا (ص) با حضور یارانی چون عمار، یاسر، خدیجه، علی، فاطمه در کنار رسول خدا رقم خورد پس بسیج یک شخص نیست بلکه یک مکتب وتفکراست که هرکس در این چهارچوب قرار گیرد بسیجی ومحب امیرالمومنین (ع) است.

نوربخش با بیان اینکه ایستادگی امام خمینی (ره) در مقابل استکبار همان تفکر بسیجی است افزود: پرسنل پالایشگاه اصفهان نیز در این برهه از زمان با تفکر بسیجی بدون هراس از کمبودها ، تحریم ها و ضعف ها راه خود را با امید رو به جلو ادامه می دهند و این همان تفکر بسیجی است.

وی افزود: بر اساس آیات قرآن بسیجی از هیچ کمبودی واهمه ای ندارد و با قوت راه خود را رو به جلو ادامه می دهد. همانطور که در دفاع مقدس توانستیم در مقابل این همه ابرقدرت های جهان بایستیم.

وی با اشاره به اینکه کارکنان و پرسنل هلدینگ پترو پالایش اصفهان با کار در خط مقدم صنعت کشور و تلاش در این عرصه با روحیه جهادی و بسیجی مشغول خدمت به جامعه هستند افزود: ویژگی بسیجی مانند یاران سید الشهدا است که از همه چیز خود گذشتند.

تقویت روحیه و ترویج فرهنگ ایثار و تفکر بسیجی در جبهه کار و تولید، ایجاد انگیزه و روحیه ایثارگری برای تلاش هرچه بیشتر در راستای تولید و تامین فرآورده های نفتی مورد نیاز کشور از اهداف این برنامه بود.

در حاشیه این مراسم از ۳۰ نفر از مدیران و کارکنان بسیجی نمونه هلدینگ پترو پالایش اصفهان با اهدای شاخه گل و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *