افتتاح طرح های منطقه 12 شهرداری

توان نگار – بهمن توکلی فرد|  بیست ودومین برنامه “به احترام مردم اصفهان” با محوریت پروژه های منطقه 12 شهرداری اصفهان با اعتبار 336 میلیارد تومان با حضور امام جمعه شمال شهر، قاسم زاده شهردار اصفهان و جمعی از مسئولین و خانواده شهدا در محل بوستان ملت ملک شهر بر سرمقبره شهید گمنام همراه با نوحه خوانی و قرائت فاتحه برگزار گردید.

در ادامه احداث پارکینگ شهید مطهری که با صرف ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه آزادسازی شده است توسط قاسم زاده شهردار اصفهان افتتاح شد این پارکینگ گنجایش 140 دستگاه اتوموبیل را دارد.

علی‌اکبر رسالت، مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: میدان شهید علیخانی از میادین شلوغ و پرتردد شمال شهر است که ساماندهی آن با ۱۲ میلیاردتومان اعتبار منجر به کاهش ترافیک در آن منطقه شده است.

وی افزود: پارکینگ خیابان شهید مطهری نیز در زمینی برروی خط مترو احداث شده که برای تملک آن ۱۸۰ میلیاردتومان و برای احداث آن ۵ میلیاردتومان هزینه شده است.

ورزشگاه شهید علی منهاجی دیگر پروژه در منطقه محروم عاشق آباد بود که افتتاح شد.

مسعود جبارزارع، رییس اداره عمران منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در آیین افتتاحیه پروژه‌های این منطقه گفت:ورزشگاه چندمنظوره عاشق‌آباد از پروژه‌های شاخص منطقه ۱۲ است که با مساحت ۷۴۰ متر که ۳۴۰ متر از آن شامل بخش اداری و مابقی ورزشگاه است، احداث شده است.

برای این ورزشگاه ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده که مبلغ ۵۰ میلیارد تومان آن بابت تملک بوده است.

لازم به ذکر است، شهید علی منهاجی در ۱۶ آبان ۱۳۶۱ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت رسیده است.

در پایان این آیین از پدر شهید و یک بانوی نابینا از نام آوران این منطقه توسط شهردار اصفهان تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *