افزایش صد در صدی در حوزه شناسایی و برخورد با جرایم اقتصادی

توان نگار – بهمن توکلی فرد| در حوزه شناسایی و برخورد با جرایم اقتصادی افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته انجام که این مسئله با کمک نیروهای خودون در نیروی انتظامی استان اصفهان انجام گردیده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در نشست خبری با رسانه‌ها ضمن تشریح اقدامات شاخص پلیس استان در آبان ماه از کشف بیش از دو تن انواع مواد مخدر و انهدام ۹ باند بزرگ سرقت در استان خبر داد.

سردار حمیدرضا علی نقیان پور با تسلیت ایام فاطمیه و گرامی داشته یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و امنیت و محکوم کردن جنایات مولود نامشروع آمریکا اسرائیل کودکش و اشغالگر قدس ایجاد و استمرار امنیت در جامعه اقدام بزرگیست که به فضل خدا خدمتگزاران مردم در فراجا اهتمام دارند.

سردار علینقیان پور در تشریح عملکرد پلیس فتا گفت: با توجه به گستردگی استفاده فضای مجازی در بین اقشار مختلف جامعه، رصد دقیق و وسیع فضای مجازی و برخورد با مصادیق مجرمانه در این فضا در دستور کار پلیس فتا قرار گرفته است به نحوی که در آبان ماه با هزار و 952 مورد از سایت هایی که اقدام به اعمال مجرمانه درفضای مجازی در زمینه های کلاهبرداری اینترنتی، فروش سلاح و مهمات و مواد مخدر و سایر عناوین مجرمانه می کردند برخورد داشته ایم که این برخورد ها نسبت به مدت مشابه سال قبل63 درصد افزایش داشته است که از این حیث استان اصفهان جزء رتبه های برتر کشوری می باشد.

وی به صد ها مورد مسدود سازی لینک های جعلی فیشینگ اشاره و اظهار داشت: در همین رابطه طی ماه گذشته بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اموال کلاهبرداری شده از شهروندان و مالباختگان به آن ها عودت داده شده است.

فرمانده انتظامی استان گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محل محور در آبان ماه امسال ۲۸۴ نقطه آلوده در سطح استان که محل فروش و استعمال مواد مخدر، منازل سارقان و محل تجمع و تردد اراذل و اوباش بود پاکسازی شد.

وی افزود: دستگیری بیش از ۷۰۰ سارق، اراذل، اوباش و عربده کش و کشف ۶۰۲ فقره سرقت، دستگیری ۵۷۸ قاچاقچی و شناسایی و دستگیری افزون بر ۱۲۰۰ معتاد متجاهر که امنیت محله‌ها را به خطر انداخته بودند از نتایج این طرح بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *