برتری مربی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان، در جشنواره بین المللی قصه گویی

توان نگار – مولود السادات حسینی، مربی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برگزیده بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کرمانشاه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به نقل از روابط عمومی امور بین الملل کانون کشور، در بیانیه هیأت داوران بخش علمی این جشنواره آمده است: بخش علمی این جشنواره، در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های پژوهشی کانون، بستری را برای تولید دانش و تعمیق نگاه به جایگاه و اهمیت قصه و قصه‌گویی فراهم کرده است.

بدین‌منظور با بهره‌مندی از خردجمعی صاحب‌نظران این حوزه و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی، مباحث نو و جدید علمی، در سطح ملی شناسایی شد و برای ایجاد انگیزه، تشویق و حمایت از استعدادهای برتر پژوهشی، متخصصان این حوزه با ارائه‌ی جستار، مقاله، کتاب (تالیفی و ترجمه)، پایان‌نامه و رساله‌های دانشگاهی به رقابت پرداختند.

از میان ۴۵۰ اثر ارسالی به دبیرخانه بخش علمی، ۱۴۷ اثر در ۴ حوزه‌ی کتاب، رساله و پایان‌نامه، مقاله و جستار در فرایند داوری قرار گرفتند که از این میان در بخش رساله و پایان‌نامه ۷ اثر، مقاله ۵۸ اثر، جستار۷۸ اثر و کتاب ۴ اثر انتخاب شد.

برگزیدگان بخش رساله و پایان نامه

در این بخش هیات داوران، توجه به این نکته‌ها را یادآور شدند: توجه به موضوع‌های کاربردی، خلاقانه و جدید با رویکرد پژوهشی؛ پیوند موضوع پژوهش با محورهای تعیین شده در فراخوان؛ رعایت اصول و ضوابط روش علمی؛ رعایت اخلاق پژوهشی در استفاده درست از منابع و ارجاعات؛ نگارش روشمند و منسجم در تبیین پیشینه‌های پژوهش.

یوسف محمدنژاد عالی‌زمینی، حجت حصاری و علیرضا حسن‌زاده داوران بخش رساله و پایان‌نامه بودند.

بر همین اساس در این بخش مولودالسادات حسینی‌سده با اثر «بررسی بازنمایی نقش مایه‌های برجای مانده از تمدن‌های ایلام و بین‌النهرین در روایت‌های افسانه‌ای ایران» از اصفهان و مینو منجزی ئیلاق با اثر «مقایسه تاثیر قصه‌گویی همراه با نقاشی و قصه‌خوانی همراه با مشاهده تصاویر کتاب بر حافظه بصری، خلاقیت زبانی، انگیزش خواندن و حل‌مسئله در دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی دوم» از لرستان برگزیده شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *