برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی قرآن کریم و نهج البلاغه و اذان صنعت نفت در هلدینگ پترو پالایش اصفهان 

توان نگار – مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن کریم، نهج البلاغه و اذان صنعت نفت در هلدینگ پتروپالایش اصفهان برگزارشد.

در ۲۸دی ماه رقابت متسابقین قرآنی مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم، اذان و نهج البلاغه با حضور۴۲۰نفر از پرسنل و خانواده های پترو پالایش اصفهان  برگزار شد.

مدیر روابط عمومی‌و بین الملل و معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: این مسابقات با هدف اشاعه فرهنگ قرآنی در بین خانواده ها به مدت یک روز و به دو صورت شفاهی و کتبی با حضور پر شور پرسنل و خانواده های ایشان در سالن اجتماعات شهرک شهید منتظری برگزارشد.

محمد ده بیدیان تاکید کرد: در این دوره از مسابقات تعداد ۴۲۰ نفر از پرسنل و خانواده هایشان شرکت کردند که افراد حایز رتبه به مرحله نیمه نهایی این مسابقات که باحضور برگزیدگان از چند استان برگزار می شود راه یافتند.

وی تصریح کرد: متسابقین در بخش کتبی در قالب رشته مفاهیم قرآن از جزء یک و مفاهیم نهج البلاغه و در بخش شفاهی در قالب رشته های قرائت، حفظ جزء یک، ترتیل، صحیح خوانی، اذان به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این مسابقات ابتدا در مرحله مقدماتی شرکت، سپس مرحله نیمه نهایی و در پایان به مرحله نهایی که در مشهد مقدس برگزار خواهد شد راه می یابند.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل و معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان ادامه داد: با ثبت نام متسابقین در همه رشته ها در پایان ۴۳نفر برگزیده به مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن راه یافتند.

ده بیدیان، با اشاره به استقبال پر شور بانوان ازاین مسابقات گفت: حضور بانوان نسبت به آقایان در این دوره از مسابقات ۶۰به ۴۰بود.

وی تاکید کرد: خرسندیم که از زمان تصدی محسن قدیری به‌عنوان مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، برنامه های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و قرآنی در این شرکت پرشور و با قوت پیگیری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *