شهردار نجف آباد با دستور دیوان عدالت اداری به کار برگشت

توان نگار – پس از ماه ها کشمکش و رایزنی بر سر رفتن یا ماندن امامی شهردار نجف آباد سرانجام دیوان عدالت اداری رأی توقف مصوبه شورای حل اختلاف استان را صادر کرد و ایشان به شهرداری بازگشت.

بر پایه همین خبر، چند ماه پیش شورای اسلامی شهر بدلیل عدم سکونت شهردار در شهر نجف آباد با ۵ عضو موافق و ۴ مخالف رأی بر عزل شهردار داد که این مصوبه ابتدا در کمیته انطباق فرمانداری ویژه شهرستان مورد قبول واقع نشد و با توجه به اصرار شورا به شورای حل اختلاف استان فرستاده شد و شورای حل اختلاف استان نظر شورای شهر نجف آباد را پذیرفت.

پس از ابلاغ رأی شورای حل اختلاف اعضای شورای شهر نجف آباد سرپرست شهرداری را انتخاب و امامی نیز از طریق دیوان عدالت اداری پیگیر این موضوع شد تا اینکه روز دوشنبه دوم بهمن ماه با اخذ رأی دیوان مبنی بر دستور توقف رأی صادره در میان استقبال همکاران خود به شهرداری بازگشت.

در این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمیدرضا هاشمی امام جمعه ویلاشهر، جمعی از معتمدین، معاونین، مدیران و کارکنان شهرداری با حضور در ورودی شهرداری بازگشت امامی را تبریک گفته و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت کردند.

امامی نیز با حضور در دفتر کاری خود در سخنانی ضمن قدردانی از حضور این عزیزان اظهارداشت: کاری به گذشته ندارم و معتقدم هر چقدر به حاشیه ها دامن بزنیم از اصل خدمت به مردم غافل می شویم، لذا از همکاران گرامی انتظار دارم با جدیت خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و از فرصتی که در اختیارشان هست نهایت استفاده را ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *