سرویس‌دهی «اتوبوس‌های گردشگری» به گردشگران از 26 اسفند تا 13 فروردین

  • کد خبر: 13230
  • /
  • 27 اسفند 1402 - ۰۰:۴۴
  • /
  • اجتماعی

توان نگار – مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: اتوبوس های گردشگری از 26 اسفندماه سال جاری تا 13 فروردین سال آینده آماده خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی است.

حمید آقایی با اشاره به افزایش حجم ترافیک شهر در روزهای پایانی سال و ایام نوروز اظهارکرد: کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اقداماتی را در راستای کاهش ترافیک و تسهیل دسترسی مسافران به مقاصد گردشگری شهر انجام داده که خط‌کشی معابر و بزرگراه‌ها، ایمن‌سازی معابر با نصب تابلوها و علائم و تابلوی راهنمای مسیر برای هدایت مسافران به مراکز گردشگری و اصلاحات هندسی با هدف روان‌سازی تردد در شهر از جمله این اقدامات است.

او افزود: اتوبوس های گردشگری که از چهار ماه پیش در شهر اصفهان راه‌اندازی شده است و روزهای جمعه از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ به شهروندان خدمت رسانی می‌کند، در نوروز نیز از 26 اسفند تا 13 فروردین هر روز به مسافران و شهروندان سرویس‌دهی می‌کند.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از میدان امام خمینی(ره) در ایام نوروز و افزایش جمعیت در این محدوده از شهر، تاکید کرد: از شهروندان اصفهان درخواست می‌کنم که در ایام نوروز سفر کمتری به این محدوده داشته باشند و یا در زمان پیک ترافیک وارد این محدوده نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *