تحقق وعده‌های دولت و وزارت نفت در مسیر اقتصاد مقاومتی، سال ۱۴۰۲در هلدینگ پتروپالایش اصفهان 

  • کد خبر: 13244
  • /
  • 29 اسفند 1402 - ۲۲:۴۴
  • /
  • اجتماعی

توان نگار – مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان ضمن گرامیداشت ۲۹ اسفندماه، سالروز ملی شدن صنعت نفت، آغاز سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت را که با ماه مبارک رمضان مزین شده است گفت: از همه کسانی که در بیش از یکصد سال گذشته برای سربلندی این صنعت کوشیده‌اند بویژه بیش از یک هزار شهید گرانقدرصنعت نفت، قدردانی می کنیم.

محسن قدیری، تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ به‌رغم عناد ورزی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه تحمیل تحریم‌های ظالمانه علیه ملت شریف ایران، با موفقیت پشت‌سر گذاشته شد. بدون تردید کارکنان و مدیران این صنعت بنیادین با استعانت از ذات احدیت، در سایه توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) و با پیروی از رهمنون‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب توانستند بر بحران‌های موجود چیره شوند و در انجام تکالیف و مأموریت‌های خود موفق عمل کنند و در پیشگاه ملت شریف ایران سربلند بیرون بیایند.

وی تاکید کرد: روزهای پر فراز و نشیب سال ۱۴۰۲ با تلاش شبانه‌روزی خانواده بزرگ صنعت نفت به‌رغم همه مشکلات با موفقیت به پایان رسید و حرکت ثمربخش و امیدآفرین در مسیر اقتصاد مقاومتی، «مهار تورم و رشد تولید» با توسعه برنامه‌ریزی‌شده، افزایش تولید و فروش نفت و تکمیل زنجیره ارزش در همه حوزه‌ها برگ‌های ماندگاری از افتخار و سربلندی را در کارنامه وزارت نفت رقم‌زده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *